آرشیو پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۸۲
خوانندگان
۱۲

ایران و خوانندگان

از اسامی جلاله استفاده نکنید

636...0933: یه انتقاد داشتم خیلی اسامی جلاله و حدیث تو روزنامه هست، این کاغذها همه جا می افتند لطفا در تایپ اسامی دقت شود مثل نصرالله که حاوی اسم الله است.

خواندن روزنامه باعث پویایی ذهن می شود

ابراهیم تاجریان: با سلام و سپاس فراوان از اطلاع رسانی شما و تبریک روز جهانی مطبوعات. متاسفانه جایگاه داران کیوسک های مطبوعات از بازگشت بیش از 90درصد مجلات، مطبوعات و بسیار ضعیف بودن فرهنگ مطالعه خبر می دهند و البته فرهنگ نوشتاری هم تعریفی ندارد. مطالعه مطبوعات باعث پویایی ذهن و انتشار فرهنگ و سواد سراسری است.

ممنون از انتشار حقایق در صفحه تاریخ

143...0911: جدیدا در صفحه تاریخ حقایق و اسنادی مصور از عملکرد سیاسیون و احزاب دوره شاهنشاهی چاپ می کنید که بسیار روشنگرانه و آگاهی بخش است لطفا در شماره بعدی از رفتار سیاسی و عملکرد خسرو گلسرخی و هویدا هم منتشر کنید تا بدانیم این افراد معروف در دوران گذشته چه کردند.

درخواست تهیه گزارش درباره بازنشستگان جهاد کشاورزی

987...0916: با سلام و خدا قوت به عوامل روزنامه ایران خواهش می کنم درباره بازنشستگان جهاد کشاورزی با اینکه در طول خدمت زحمات زیادی کشیدند و مسئول یا معاون بودند و با داشتن سنوات حقوق کم دریافت می کنند نه به دارو می رسد نه بیمه طلایی کاری بکنید با تشکر.

مرگ دو غواص پیگیری شود

532...0913: سلام من یکی از دنبال کننده های همیشگی روزنامه ایران هستم لطفا در قسمت حوادث راجع به مرگ دو غواص در خلیج فارس و عدم پیگیری مسئولان برای نجاتشان بنویسید. مشتاقیم جوهر قلم این خبر را در روزنامه ببینیم.

بخش ورزش خارجی بیشتر شود

عموری از طرفداران ایران - کانال تلگرام «ایران»: با سلام و خسته نباشید بخش ورزشی خارجی را بیشتر کنید. مقاله بیشتر چاپ کنید و عکس های بزرگ بزنید.