آرشیو پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۹۲۱۸
ورزش
۱۱

گوناگون

لیگ قهرمانان آسیا؛صعود استقلال با هت تریک تیام

تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل ذوب آهن به مرحله یک چهارم نهایی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.به گزارش صداوسیما؛ در بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال ایران مقابل ذوب آهن دیگر نماینده کشورمان به برتری سه بر یک رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

رضایی: پاداش مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی طبق مصوبه دولت باید برابر باشد

سرپرست کاروان ایران در بازی های پارا آسیایی 2018 گفت: طبق مصوبه دولت، پاداش مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی باید برابر باشد و امیدوارم در این دوره از بازی ها نیز شاهد این مسئله باشیم.

آشوری: غفلت برخی بازیکنان، مدال طلا را از ما گرفت

رئیس سازمان تیم های ملی کاراته گفت: بازیکن جوان ما با غفلت های 6 تا 10 ثانیه ای مدال طلا را از دست خود به زمین انداختند.

انصاری: امیدوارم با تمدید قرارداد برانکو موفق تر از قبل باشیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم و فصل موفق مان را خوب به پایان رساندیم گفت: امیدوارم با تمدید قرارداد برانکو موفق تر از قبل باشیم.

برای حضور در بازی های آسیایی؛آزادکاران تیم ملی محک می خورند

نفرات برتر رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد علاوه بر حضور در اردوهای آماده سازی، دو تورنمنت بین المللی را هم تا بازیهای آسیایی پیش رو دارند.

مشخص شدن زمان اعلام رای پرونده محرومیت نقل و انتقالات پرسپولیس

دادگاه CAS به زودی رای نهایی در خصوص پرونده محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی را اعلام خواهد کرد.

زمان بازگشت ابراهیمی به تمرینات هفته آینده مشخص می شود

هافبک ملی پوش استقلال در انتظار تایید پزشکان است تا تمرینات خودش را آغاز کند.به گزارش تسنیم، امید ابراهیمی در بازی رفت استقلال و ذوب آهن از ناحیه استخوان روی پا با مصدومیت نسبتا شدیدی مواجه شد. او که بازی برگشت را از دست داد در انتظار تایید پزشکان است تا تمریناتش را شروع کند.