آرشیو پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۸
صفحه آخر
۲۰

مقابله هندی ها با تقلب

مقامات هند اعلام کردند یک کالج هندی پس از این که به منظور جلوگیری از تقلب اقدام به بریدن آستین لباس دختران شرکت کننده در آزمون پرستاری کرد از برگزاری آزمون ها محروم شد. به گزارش ایسنا، یک ویدئو که در تلویزیون هند پخش شده نشان می دهد کارکنان این کالج پیش از فرستادن داوطلبان به محل برگزاری امتحان، آستین های آنها را با قیچی و تیغ بریده اند. این ویدئو که نشان می دهد زنان و دختران شرکت کننده بسیاری با آستین های بریده در برابر دیدگان ده ها تن پلیس امنیتی در ایالت بیهار به سمت محل برگزاری امتحان می روند، منجر به اعتراضات بسیاری در محل های برگزاری امتحانات و شکایات بسیار در رسانه های اجتماعی شده است.

مامور آموزش منطقه ای با بیان این که این کالج از برگزاری امتحانات محروم شده است گفت: اگرچه بریدن آستین های متقاضیان برای محافظت از خودشان صورت گرفته اما تحقیقات برای شناسایی فرد مسئول این عمل در حال انجام است.

گزارش های تقلب در مدارس، کالج ها و دانشکده های این ایالت شرقی هند به طور مکرر دریافت می شود. به طوری که در ماه فوریه نزدیک به 1000دانشجو به دلیل تقلب در آزمون های کالج در ایالت بیهار توسط دولت این ایالت از دانشگاه ها اخراج شدند. همچنین در فوریه سال 2016، دانشجوهای نظامی منطقه مظفرپور برای آزمون کتبی استخدامی مجبور شدند تنها با لباس زیر در آزمون حضور یابند تا از تقلب آنها جلوگیری شود. در حال حاضر مقامات پوشیدن کفش در آزمون ها را برای جلوگیری از بردن تقلب به جلسه امتحان ممنوع کرده اند.