آرشیو پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۸
حوادث
۱۹

گوشی قاپی برای صحبت با دختر مورد علاقه

پسر معتاد زمانی که از دختر مورد علاقه اش پاسخ منفی شنید، دست به انتقام گیری عجیبی زد. او با سرقت گوشی های مردم، برای دختر جوان در اینستاگرام ایجادمزاحمت می کرد.

به گزارش جام جم، اوایل اردیبهشت امسال مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران از مردی به اتهام سرقت گوشی تلفن همراهش شکایت کرد.

شاکی به افسرتحقیق گفت: من درجنوب تهران در حرکت بودم که مرد موتور سوار راهم را سد کرد. اودرحالی که چاقویی به دست داشت به من حمله ور شد و با قاپیدن گوشی ام فرار کرد.

با این شکایت ماموران در جست وجوی سارق فراری بودند تا این که افراد دیگری هم با حضوردر پلیس آگاهی تهران شکایت های مشابهی را مطرح کردند. با جمع بندی این اطلاعات و چهره نگاری از متهم فراری معلوم شد مرد جوان در همه این سرقت ها نقش داشته است.

در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد سارق با گوشی های سرقتی با یک زن صحبت کرده است.

با شناسایی این زن، وی به پلیس آگاهی احضار شد و به افسر تحقیق گفت: دو هفته است که خواستگار سابقم با سیمکارت های مختلف با من تماس می گیرد و در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام برایم ایجاد مزاحمت می کند. او حتی مرا به مرگ تهدید کرده است. وی افزود: از این مرد شکایت کرده ام و او تحت تعقیب قراردارد.

جست وجوها برای دستگیری وی ادامه داشت تا این که معلوم شد وی دو روز است به اتهام نگهداری و مصرف شیشه بازداشت شده و به زندان افتاده است.

متهم در پلیس آگاهی تهران بازجویی شد و به افسر تحقیق گفت: من و دختر جوان در اینستاگرام با هم آشنا شدیم و ارتباطمان شکل گرفت. او بعداز این که متوجه اعتیاد من شد، ارتباطش را با من قطع کردو به خواستگاری من پاسخ منفی داد. از آن روز به بعد مزاحمت هایم آغاز شد. با تعقیب مردم درخیابان های سطح شهر به آنها حمله وگوشی هایشان را سرقت می کردم. با همین گوشی های دزدی برای دختر جوان در اینستاگرام مطالب غیراخلاقی می نوشتم و تلفنی هم مزاحمش می شدم. او جواب تلفن خودم را نمی داد و به این صورت می توانستم با او صحبت کنم.

متهم روانه زندان شد تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.