آرشیو شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۴۳۳۱
ورزش
۲۴

تزلزل در دروازه، بی تجربگی در خط میانی

دو ابهام بزرگ ترکیب تیم ملی

دنیای اقتصاد: کمتر از یک ماه دیگر تیم ملی کشورمان باید نخستین بازی اش در مرحله گروهی جام جهانی 2018روسیه را برابر مراکش انجام بدهد؛ مسابقه ای که استارت این تورنمنت برای ایران است و طبعا اهمیت فوق العاده زیادی برای ما دارد. همیشه اولین بازی یک تورنمنت مهم است و از آنجا که حداقل مراکش روی کاغذ تنها تیمی است که ایران می تواند سه امتیاز را از آن بگیرد و به رویای صعود پل بزند، این مسابقه اهمیت افزون تری هم برای تیم کشورمان پیدا می کند. از حواشی این روزها که بگذریم، تیم ملی از نظر فنی هم برای حضور در جام جهانی و بازی با مراکش با دو ابهام بزرگ مواجه است؛ یکی انتخاب دروازه بانی که از نظر روحی و فنی آماده حضور در این ژانر باشد و دیگری به میدان فرستادن یک هافبک دفاعی جدید؛ چه اینکه سعید عزت اللهی در مسابقه نخست محروم است و نمی تواند برای تیم کشورمان به میدان برود.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 990,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.