آرشیو یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۴۳۳۲
ورزش
۲۴

تیم ملی

صعود ایران غیرممکن نیست

براساس گزارش سایت «فرانس تی وی» صعود ایران از گروه مرگ جام جهانی غیرممکن نیست. این سایت فرانسوی در گزارشی به بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای حضور در جام جهانی 2018 آماده می کند، پرداخته است. در این گزارش آمده: تیم ملی ایران قرعه خوبی به ارث نبرد و با حضور تیم های پرتغال و اسپانیا کار این تیم برای صعود از گروه B فوق العاده دشوار خواهد بود، اما صعودش غیرممکن هم نیست. هدف ایران در جام جهانی 2018 این خواهد بود که تیم خوبی به نظر بیایند و روسیه را با سه شکست ترک نکنند. آنها می توانند در این تورنمنت روی سردار آزمون، مهاجم 22 ساله ای که در مرحله انتخابی 11 گل به ثمر رساند، حساب باز کنند. جادوی کارلوس کی روش در تیم ملی ایران به خوبی جواب داده است.

قوچان نژاد در پی ثبت دومین گل

رضا قوچان نژاد با شرکت در تمرینات تیم ملی خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند. قوچان نژاد رقابت نسبتا سختی با دیگر مهاجمان آماده این روزهای تیم ملی دارد. کریم انصاری فرد، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش که عنوان بهترین بازیکن لیگ هلند را به دست آورده است رقبای او محسوب می شوند. در این میان از بازیکن مورد علاقه کی روش یعنی سردار آزمون هم به راحتی نباید گذشت. قوچان نژاد در جام جهانی 2014 برزیل تک گل ایران در این رقابت ها را برابر بوسنی به ثمر رساند و حالا به دنبال درخشش دوباره در جام جهانی روسیه است.

مسافران جام جهانی چقدر ارز می گیرند؟

در روزهای نزدیک به شروع جام جهانی مسافران ایرانی که قصد سفر به روسیه و تماشای مسابقات را دارند، در تکاپو برای تهیه ارز مورد نیاز هستند. به گزارش «ایسنا» آنها در هر صورت فقط می توانند در چارچوب تعیین شده ارز پرداختی بانک مرکزی را دریافت کنند. با توجه به اینکه روسیه جزو کشورهای هم مرز و مشترک المنافع است در نهایت مسافران جام جهانی فقط 500 یورو یا معادل آن امکان دریافت از شعب بانک های عامل را دارند.