آرشیو سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۳۳۴
ورزش
۲۴

تیم ملی

حمایت باشگاه رم از تیم ملی ایران

باشگاه رم ایتالیا در حساب توییتر فارسی خود از حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه خبر داد. این حساب توییتری در پی حمایت هواداران ایرانی پس ازسانسور لوگوی این باشگاه در پخش تلویزیونی ایران ایجاد شد و در این مدت نیز پیام های حمایتی درخصوص هواداران و فوتبال ایران منتشر کرده است.

عابدزاده: پاسخ اعتماد کی روش را می دهم

دروازه بان 25 ساله ماریتیموی پرتغال با قرار گرفتن نامش در لیست 24 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی 2018 برای این باشگاه تاریخ ساز شد. امیر عابدزاده که اولین بازیکن باشگاه ماریتیمو در جام جهانی است،گفت: «این افتخاری بزرگ برای من است که اولین بازیکن تاریخ باشگاه ماریتیمو هستم که در جام جهانی حضور پیدا می کند. باید از همه از جمله مربیان، هم تیمی هایم، کادر فنی و هواداران بابت حمایتی که همیشه از من داشته اند، تشکر کنم. همچنین باید یک تشکر ویژه از رئیس باشگاه ماریتیمو داشته باشم. سعی می کنم تا پاسخ اعتماد سرمربی (کی روش) را بدهم و بهترین عملکردم را در جام جهانی ارائه کنم تا چهره خوبی هم از ماریتیمو به نمایش بگذارم.»

بازتاب شرایط ملی پوشان در یونان

رسانه های یونان حضور 3 بازیکن ایرانی شاغل در لیگ یونان در جام جهانی به همراه تیم ملی ایران را بازتاب دادند. کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران لیست 24 نفره تیم ملی را برای حضور در جام جهانی روسیه 2018 اعلام کرد. در این لیست کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی که در این فصل در سوپر لیگ یونان بازی می کنند، حضور داشتند. در این راستا رسانه های یونان حضور این 3 بازیکن شاغل در لیگ یونان در جام جهانی را بازتاب دادند و اظهار امیدواری کردند این بازیکنان برای تیم ملی کشورشان مثمرثمر باشند.