آرشیو یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۰۹۸
جامعه
۱۳

الو... اعتماد

پاسخ شرکت بهره برداری مترو به سوال یک شهروند|در پی انتشار مطلبی در ستون «الو... اعتماد» در مورد بلیت های اعتباری مترو که در تاریخ 8 اردیبهشت به چاپ رسیده بود، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران در جوابیه ای به مطلب مندرج در سوال این شهروند پاسخ داده است. در این جوابیه آمده است: «ضمن تشکر از این مسافر گرامی به اطلاع می رساند: طبق مصوبه بلیت سال 1397 کارت های مبلغ دار (بدون محدودیت تعداد دفعات شارژ مجدد در طول سال) و کارت های مدت دار (یک ساله، شش ماهه، سه ماهه) با قابلیت شارژ مجدد پیش بینی شده و مورد استفاده مسافران محترم مترو قرار گرفته است.

می خواستم بگویم مگر خود ما مردم مشکلات مان کم است که دم افطار هم با پخش برنامه ماه عسل و نشان دادن این حجم غم و غصه، زندگی را به کام مان تلخ تر می کنید؟ مگر ماه رمضان، ماه مهمانی خدا نیست؟ و نباید آن را جشن بگیریم؟ حتی اگر مسوولان فکر می کنند که لزومی به پخش این برنامه است، زمانش دم افطار نیست.

یعنی آن یک لقمه غذایی که آدم می خواهد بعد از روزه گرفتن بخورد، زهر مارش می شود. چرا این کار را می کنید؟ مسوولان باید رسیدگی کنند و اجازه ندهند که کام مردم را اینچنین تلخ کنند. 09130000513