آرشیو دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۳۱۵۹
هنر
۱۰

بازگشت مجدد محب اهری به فعالیت های هنری

حیات دوباره

گروه هنر: حسین محب اهری، بازیگر سینما و تلویزیون، بعد از مدت ها دست وپنجه نرم کردن با بیماری سرطان، بهبود نسبی یافت و مجددا فعالیت های هنری خود را از سر گرفت.

محب اهری درباره وضعیت جسمانی خود گفت: «این روزها نسبت به روزهایی که حتی نمی توانستم آب بنوشم، بسیار متفاوت تر هستم. درحال حاضر در حال صحبت با دوستان رادیویی و تئاتری خود هستم تا کم کم بتوانم فعالیت های خود را از سر بگیرم».

او افزود: «روزهایی بود که بین زندگی و مرگ قرار می گرفتم، اما با خواست خدا و وسیله قراردادن صندوق اعتباری هنر توانستم حیات دوباره پیدا کنم. درحال حاضر حالم بسیار بهتر از روزهای قبل است و پزشکان هم متفق القول هستند که توانسته ام با موفقیت مرحله اول درمان خود را طی کنم».

این بازیگر توضیح داد: «البته همچنان در حال سپری کردن مراحل درمان هستم. بااین حال خوشبختانه در این مسیر درمانی با توجه به هزینه های بالای آمپول هایی که باید دریافت می کردم، نگرانی ای نداشتم و این آرامش را مدیون تلاش ها و پیگیری های بی منت «صندوق اعتباری هنر» هستم که در این مسیر همواره برای من یک پشتوانه و حامی بودند.

این آمپول ها بر اساس گفته پزشکان، به روزترین داروی مبارزه با بیماری من هستند و برای درمان قطعی باید دو مرحله دیگر را نیز بگذرانم که باید به خدا توکل کنم و قوی باشم».

حسین محب اهری، از سال 1353 وارد حرفه بازیگری شده و تاکنون در بیش از 130 تئاتر و فیلم سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است.