آرشیو دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۳۳۹
خبر
۸

سایه روشن

هواپیمای اختصاصی رئیس جمهوری در لیست تحریم آمریکا

انتخاب نوشت: ایالات متحده آمریکا در لیست تحریمی شرکت های هواپیمایی ایران، شرکت هواپیمایی ارائه دهنده سرویس به حسن روحانی رئیس جمهوری ایران را نیز قرار داده است. براساس این گزارش شرکت «دنا» نیز در لیست تحریم های جدید اعلام شده وزارت خزانه داری آمریکاست. الجزیره نوشته احتمال زیادی وجود دارد که آمریکا عامدانه این شرکت را نیز در لیست تحریمی خود قرارداده است. براساس اعلام بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، شرکت دنا تنها به پروازهای اختصاصی رئیس جمهوری ایران سرویس می دهد. از نوامبر 2017 و پس از قرار گرفتن شرکت «معراج» در لیست تحریمی آمریکا، شرکت دنا عهده دار سرویس دادن به پروازهای اختصاصی رئیس دولت ایران شده است.

دفاع ضرغامی از دوره ریاستش بر صداوسیما

خبرآنلاین نوشت: عزت الله ضرغامی، رئیس سابق صداو سیما در گفت و گو با روزنامه اعتماد گفت: شخصا معتقد هستم در 10 سالی که در راس رسانه ملی بودم، هیچ مسیر راهبردی را اشتباه نرفتم. شاید بزرگ ترین انتقادهایی که رسانه های مشابه روزنامه شما دارند، حوادث 88 است. در این مورد هم هرچقدر فکر می کنم به این نتیجه می رسم که در آن مقطع، رفتار صدا و سیما منطقی ترین و دقیق ترین رفتار در آن حوادث بوده است. او در مورد جمنا نیز گفت: من عضو جمنا نبودم، ولی گفتم اگر کاندیدای انقلابی به میدان بیاید حمایت می کنم. اما الان معتقد هستم، جمنا در طول ماه های بعد از انتخابات نتوانست سیاست ورزی کند و برای جریان انقلابی خوراک فراهم کند، بنابراین به جمنا انتقادهایی وارد است؛ نه فقط از جانب من، بلکه دوستان عضو این تشکیلات هم انتقاد دارند.

حمید صفت آزاد شد

تسنیم نوشت: حمید صفت، خواننده معروف رپ که به اتهام قتل عمد ناپدری خود زندانی شده بود روز گذشته با قرار وثیقه از زندان رجایی شهر آزاد شد.