آرشیو پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۳۴۲
ورزش
۱۵

تیم ملی

امیدواری دایی به تیم ملی

علی دایی در گفت وگو با خبرگزاری رویترز نسبت به عملکرد تیم ملی ابراز خوش بینی کرد: «من می توانم بگویم سردار آزمون بازیکن بزرگی است. ما مهاجمان جوان خوبی دراختیار داریم که آینده متعلق به آنها است به خصوص سردار که بسیار جوان است. او آینده روشنی دارد. من تقریبا مطمئن هستم که سردار از روسیه به باشگاه بزرگی خواهد رفت. من خیلی امیدوار هستم که این تیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد و در ادامه قهرمان آسیا شود. ما تیم خوبی داریم و برای هیچ تیم آسیایی آسان نیست که برابر ما بازی کند و اگر بتوانیم همین شیوه را حفظ کنیم، دلیلی برای موفق نشدن نداریم.»

مواجهه ایران با چالشی بی سابقه

خبرگزاری چینی شینهوا گزارش داد کارلوس کی روش و شاگردانش در جام جهانی 2018 با چالشی بی سابقه مواجه خواهند شد. این خبرگزاری نوشت: ایران مشتاق است تا این تابستان در روسیه از نو تاریخ را بنویسد اما باید با مدعیان قدرتمند کسب عنوان قهرمانی یعنی اسپانیا و پرتغال در گروه B مصاف کند. قدرت اصلی تیم ملی فوتبال ایران، دفاع نفوذناپذیرش است. اغلب مدافعان تیم ملی فوتبال ایران از قدرت های اصلی لیگ برتر ایران یعنی پرسپولیس و استقلال هستند. کی روش احتمالا از سیستم 1-3-2-4 استفاده خواهد کرد و بعید به نظر می رسد که خیلی ترکیب تیمش را دستخوش تغییر کند.

عدم اطمینان قدوس ازحضور در روسیه

به نظر می رسد حضور در جام جهانی، هنوز برای بازیکن لژیونر تیم ملی قطعی نشده است. سامان قدوس در گفت وگو با یک سایت خارجی در این خصوص گفت: «همه در طول 10 روزی که در ترکیه هستیم سخت تلاش می کنیم تا جزو مسافران نهایی باشیم پس از آن، مربی تصمیم گیری خواهد کرد. امیدوارم من در روسیه حضور داشته باشم. من رابطه خوبی با کی روش دارم، از آن رابطه ها که باید با مربی وجود داشته باشد. البته مقایسه او با گراهام پوتر سرمربی اوسترسوند دشوار است. گراهام به بازیکنان خیلی نزدیک تر است. درمورد کارلوس، این موضوع کمی دشوارتر است. ولی فکر می کنم ارتباط بازیکنان و مربی خیلی خوب است.»