آرشیو یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۳۱۶۴
جامعه
۱۳

دریچه

فوت و مصدومیت 17 نفر در حوادث جوی روزهای گذشته

ایسنا: سخنگوی سازمان اورژانس کشور آخرین جزئیات مربوط به حوادث جوی در روز های گذشته را تشریح کرد که براساس آن در هفت استان کشور در مجموع 17 نفر مصدوم شدند یا فوت کردند.

مجتبی خالدی، درباره آخرین جزئیات حوادث جوی در روز های گذشته اظهار کرد: متاسفانه در این مدت در حوادث جوی مختلف شامل سیل، توفان و صاعقه در هفت استان کشور سه نفر فوت کردند و 14 نفر دیگر مصدوم شدند. سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: این تلفات مربوط به استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، تهران، خراسان رضوی، کرمانشاه و همدان است.

پلمب 2 واحد دارویی و لوازم پزشکی در اطراف تهران

فارس: مدیرکل تعزیرات استان تهران از پلمب یک انبار دارویی و یک واحد تولید کالاهای یکبار مصرف لوازم پزشکی در اطراف تهران خبر داد.

محمدعلی اسفنانی در گفت وگو با خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، در تشریح این خبر گفت: دیروز یک انبار دارویی در اطراف تهران شناسایی شد که به دلیل وجود داروهای تاریخ گذشته و قاچاق پلمب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: همچنین واحدی در اطراف تهران از سوی بازرسان گشت سازمان تعزیرات حکومتی شناسایی شد که اقدام به تولید کالاهای یکبار مصرف لوازم پزشکی می کرد.

او افزود: این واحد تولیدی هم به دلیل نداشتن مجوز و رعایت نکردن استانداردهای لازم از سوی تعزیرات حکومتی استان تهران پلمب شد.