آرشیو یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۳۴۶
ورزش
۲۴

خط خبر

واکنش به رقم قرارداد توشاک

جان توشاک، سرمربی ولزی سابق رئال مادرید هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی را برعهده گرفت. عباس الیاسی، سرپرست باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد این انتخاب گفت: «محمدرضا زنوزی شخصا با جان توشاک مذاکره کرده است و به نظرم انتخاب این مربی کاری بزرگ بود که صورت گرفت. رقم قرارداد این مربی خوب است، نگران نباشید. به دنبال صدور ویزای این مربی هستیم و فکر می کنم ظرف 10 روز آینده توشاک به ایران بیاید و کار خود را شروع کند.»

وریا غفوری مطالباتش را می خواهد

بازیکن استقلال در صورتی که خواسته هایش تامین شود، مشکلی برای تمدید قرارداد با آبی پوشان ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، این روزها بحث تمدید قرارداد وریا غفوری دغدغه باشگاه استقلال و هواداران این تیم است. غفوری درخواست کرده است که مطالبات دو سال گذشته اش پرداخت شود تا بدون مشکل قرارداد خود را تمدید کند. گفته می شود طلب او نزدیک به 800 میلیون تومان است.

تیتر خنده دار درباره تیم فوتبال ایران

سایت اسپورت بلژیک درخبری اعلام کرد که تیم فوتبال ایران کفش برای پوشیدن پیدا نمی کند! این سایت اعلام کرد که تحریم های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه ایران پیامدهای غیرمنتظره ای داشته که یکی از آنها امتناع کمپانی نایکی از دادن کفش به بازیکنان تیم ایران بوده است. در تیتر خبر این سایت نوشته شده است که بازیکنان تیم فوتبال ایران کفش برای پوشیدن پیدا نمی کنند و کی روش با عصبانیت به این اتفاق واکنش نشان داده است!

خرید عجیب باشگاه پرسپولیس

مهاجم سابق سپاهان و تراکتورسازی با توافقی دو ساله به جمع سرخپوشان ملحق شد. مهدی شریفی که در آستانه 26 سالگی قرار دارد پس از توافق با حمیدرضا گرشاسبی به عضویت این باشگاه درآمد. پرسپولیس به دلیل محرومیت از سوی فیفا مجاز به ورود نقل وانتقالات تابستانی نیست و باشگاه پرسپولیس مشخص نکرده است که خرید جدید این تیم نیم فصل اول لیگ آینده را در چه تیمی یا با چه شرایطی پشت سرخواهد گذاشت.

جام جهانی کشتی آزاد در مشهد

پس از اعلام آمادگی استان خراسان رضوی برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد در سال 2019 در شهر مشهد، فدراسیون کشتی مکاتبات و هماهنگی های لازم را با اتحادیه جهانی کشتی در این مورد انجام داد که در نهایت اتحادیه جهانی نیز با این موضوع موافقت کرد. قرار است جام جهانی کشتی آزاد در سال 2019 میلادی با تعامل صورت گرفته با نهادهای مختلف به صورت مشارکتی برگزار شود.