آرشیو یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۳۴۶
خبر
۸

سایه روشن

واکنش ها به توهین به رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه روز قدس

دنیای اقتصاد: به دنبال توهین به علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه راهپیمایی روز قدس، مشاور فرهنگی رئیس جمهور در یادداشتی به سر دادن شعارهایی علیه رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه راهپیمایی روز قدس واکنش نشان داد.

به گزارش «ایسنا» حسام الدین آشنا در صفحه توییتر خود نوشت: آگاهی از دستاوردهای غیرنظامی سازمان انرژی اتمی در دوران 1400-1392 کسانی را شرمنده خواهد کرد که ناآگاهانه علیه رئیس آن شعار دادند و کسان دیگری را رسوا خواهد کرد که آگاهانه این طراحی را انجام دادند. محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در اینستاگرام خود نوشت: امیدوارم آنان که نظرات متفاوتی دارند، باور کنند که منطق، بهتر و کارسازتر از توهین است.

انصراف برخی نمایندگان از سفر به روسیه

ایرنا نوشت: حاشیه هایی که انتشار خبر مسافرت جمعی از نمایندگان مجلس برای تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال در پی داشت، موجب شد برخی نمایندگان از این تصمیم برای سفر به روسیه منصرف شوند؛ اما شماری دیگر کماکان بر انجام این مسافرت اصرار دارند.

براساس این گزارش غلامرضا کاتب نماینده گرمسار، پروانه سلحشوری نماینده تهران و محمدعلی وکیلی نماینده تهران (فراکسیون امید) و محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز از طرف کمیسیون فرهنگی و رحیم زارع نماینده آباده، همایون یوسفی نماینده اهواز و علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری هم از سوی فراکسیون ورزش مجلس برای این سفر به وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند. اسماعیل سعیدی و غلامرضا کاتب دو نماینده ای هستند که از این سفر انصراف دادند، رحیم زارع و محمد علی وکیلی نمایندگانی بودند که از قرار داشتن نامشان در این لیست اظهار بی اطلاعی کرده و اعلام کردند در صورتی که نامشان در این لیست باشد، انصراف می دهند. پروانه سلحشوری نماینده تهران نیز اعلام کرد که از حضور در این سفر انصراف نمی دهد؛ ولی با هزینه شخصی برای تماشای این بازی ها در روسیه حضور می یابد.

آخرین وضعیت حصر

خبرآنلاین نوشت: قاسم میرزایی نیکو، نماینده فیروزکوه در مجلس و عضو کمیته رفع حصر با اشاره به صحبت هایی مبنی بر رفع حصر تا پایان ماه رمضان گفت: اقداماتی به آقای شمخانی محول شده و ایشان باید انجام دهد که همه این موارد می طلبد که رفع حصر انجام شود.