آرشیو دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۳۴۷
ورزش
۲۴

تیم ملی

تمجید اسکای اسپورتس از آزمون

مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان زیر ذره بین شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» قرار گرفته است. این شبکه معتبر ایتالیایی در گزارشی به معرفی 20 تن از بهترین فوتبالیست های جهان پرداخته که قرار است تیم های ملی فوتبال کشورشان را در جام جهانی 2018 همراهی کنند و احتمالا هواداران کمتر در موردشان چیزی شنیده اند. یکی از بازیکنان مدنظر این گزارش سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است. در این گزارش آمده است: «آزمون 23 ساله با کشور میزبان جام جهانی آشنایی کامل دارد؛ چراکه در پنج سال گذشته در تیم های روبین کازان و روستوف بازی کرده است. سردار مشتاق است تا آن بازی هایی که از او انتظار می رود را در عرصه بین المللی هم نشان دهد. او یکی از بازیکنان جوانی است که دیدن بازی هایش توصیه می شود.»

کی روش نگران بازی با ماست

سفیر پرتغال در روسیه دیروز در محل تمرین هموطنان خود حضور یافت و در این میان با تعدادی از خبرنگاران ایرانی نیز به صحبت پرداخت. پائولو پینیروگفت: «خیلی خوشحالم که کی روش توانسته در فوتبال ایران موفق باشد. او در کل مربی موفقی بوده و با توجه به اینکه در این سال ها فوتبال نوعی دیپلماسی محسوب می شود موفقیت کی روش در فوتبال ایران می تواند روابط بین دو کشور را بهتر کند و به نزدیک شدن دو کشور ایران و پرتغال کمک کند. البته کی روش مطمئنا نگران دیدار تیم های ملی ایران و پرتغال خواهد بود.»

خوشحالی امیری از حضور هواداران

ستاره تیم ملی روی نقش هواداران در موفقیت این تیم تاکید کرد.وحید امیری به سایت AFC گفت: «من خوشحالم که هواداران را دور و بر خودم می بینم. این واقعا به من انرژی می دهد. من مطمئنم که حمایت هواداران برای ما در جام جهانی یک امتیاز محسوب می شود.» سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه می نویسد: «تیم ملی ایران همیشه از کانون هواداران فوق العاده اش برای بازی هایی که در تهران دارد قدت می گیرد و جمعیت زیادی از اهالی پایتخت برای تماشای بازی های آن به ورزشگاه می روند. اکنون در روسیه هم این تیم به حمایت هوادارانش برای نتیجه گرفتن در گروهی سخت که با بازی برابر مراکش آغاز می شود، با جدال با اسپانیای قهرمان جام جهانی 2010 ادامه پیدا می کند و با مصاف با پرتغال قهرمان یورو 2016 خاتمه پیدا می کند، نیاز خواهد داشت.»