آرشیو چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۰۱
صفحه آخر
۲۴

مجازستان

قول برای جام جهانی

یکی از کاربران فضای مجازی به هواداران فوتبال توصیه کرده است که تیم ملی در مسابقات جام جهانی در روسیه را هر طور بازی کرد و هر نتیجه ای که گرفت تحقیر و تمسخر نکنیم. آنها نماینده ایران هستند. کاربری نوشت: یکی از برجسته ترین ویژگی های این تیم ملی، داشتن کاپیتان با شعوری مثل مسعود شجاعی و بازیکنان حرفه ای مانند جهانبخش، امیری، منتظری، انصاری فرد و... است. صرفنظر از هر نتیجه ای با افتخار از آنان یاد کنیم.

به تناقض ها پاسخ دهید

برخی کاربران فضای مجازی از شرایط سیاسی حاکم در داخل کشور انتقاد کرده و این سوال را مطرح کردند که چرا رسانه ها می توانند با سفیر رژیم شاه مخلوع و فرزند کودتاچی 28 مرداد 1332 مصاحبه کنند، اما نمی توانند با برخی شخصیت های داخلی درون نظام که مسئولیت های رده بالایی نیز در نظام بر عهده داشته اند، مصاحبه کرده یا اسم آنها را منتشر کنند.

فرصت دیپلماتیک ایران

برخی کاربران فضای مجازی عملکرد ترامپ در امضای بیانیه گروه 7 و سپس پس گرفتن امضای خود پس از چند ساعت را فرصتی دیپلماتیک برای ایران دانستند تا به طور عینی نشان دهند که رئیس جمهوری امریکا فرد قابل اعتمادی در نظام جهانی نیست.

بی تدبیری را ببینید

یک کاربر فضای مجازی در واکنش به منتقدان برجام نوشت: مشکلات فعلی ناشی از برجام نیست، بلکه متاثر از سیاست خارجی خاورمیانه ای ایران است که وزارت خارجه متولی آن نیست. این کاربر افزود: این سیاست باعث شده تا امریکا آن را بهانه ای برای خروج از برجام قرار دهد. به جای سرزنش دولت، بی تدبیری های خود و عملکرد امریکا را ببینیم.