آرشیو چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۱۰۹
جامعه
۱۳

ویژه

جام جهانی در پارک های کرج پخش نمی شود

عضو شورای شهر کرج گفت: با مخالفت شورای تامین استان امکان پخش بازی های جام جهانی از تلویزیون شهری مقدور نیست. به گزارش اعتماد البرز، اکبر سلیم نژاد اظهار کرد: با وجود دریافت مجوزهای لازم از نیروی انتظامی برای پخش بازی های جام جهانی 2018 روسیه در پارک های کرج، شنیده شده که عصر روز گذشته (21 خرداد) شورای تامین استان در جلسه ای مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده که در این صورت پخش بازی ها منتفی خواهد شد. او با اشاره به اینکه در صورت مخالفت شورای تامین امکان پخش بازی ها از تلویزیون شهری مقدور نخواهد بود، اظهار کرد: پیش از این با موافقت نیروی انتظامی و اخذ مجوزهای لازم قرار بود با نصب تلویزیون شهری این بازی ها در پارک های نبوت، ایران زمین، هامون و یکی دیگر از پارک ها برای شهروندان پخش شود. سلیم نژاد گفت: با وجود اخذ مجوزهای لازم تابع تصمیم شورای تامین خواهیم بود.

آمادگی اصفهان برای همکاری مشترک با لهستانی ها

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان در مهمانی افطار سفیر ایران در لهستان با اشاره به ظرفیت های اصفهان برای جذب سرمایه گذاری در حوزه های شهری و به ویژه توسعه فرهنگی و گسترش صنایع خلاق اصفهان، از آمادگی شهرداری برای تعیین چند پروژه مشترک همکاری میان اصفهان و شهرداری های ورشو و کراکف خبر داد. در این دیدار، دکتر مهمانپرست، سفیر ایران میزبان دکتر نوروزی شهردار اصفهان، مقدری، عضو هیات رییسه شورای شهر و قورچانی، مدیر خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان بود.

تاکید بر ضرورت تغییر سبک زندگی با کم آبی در اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه آموزشی اعضای سازمان مردم نهاد کشتی نجات با بیان اینکه امروز جامعه با تاثیر از سبک زندگی غربی دچار مصرف زدگی و فردگرایی شده است، افزود: بر اساس آموزه های ایرانی و اسلامی، انسان در طول زندگی خود باید همواره به تامین منافع جمعی توجه داشته باشد. به طوری که تغییر سبک زندگی برای سازگاری با کم آبی دراصفهان ضروری است. دکتر کوروش محمدی با اشاره به مشکلات ناشی از کم آبی و عدم مصرف صحیح آب افزود: برای تغییر رفتار افراد، باید نگرش آنها را نسبت به مساله حیاتی آب عوض کرد و این کار جز با آموزش و ارتقای سطح دانش میسر نیست.