آرشیو چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۳۷
ورزش
۱۱

خبر

گلایه فرنگی کار ملی پوش

فرنگی کار تیم ملی و دارنده مدال برنز جهان گفت: هنوز پاداش مدال های خود در سال های 95 و 96 مربوط به مراسم تجلیل رئیس جمهوررا دریافت نکرده ایم.محمدعلی گرایی افزود: متاسفانه با وجودی که گفته می شود مبلغ مربوطه به جوایز قهرمانان را به حساب فدراسیون ها ریخته است اما هنوز جوایز خود را دریافت نکرده ایم و فدراسیون به صورت کامل جوایز مربوط به قهرمانان را دریافت نکرده است.وی افزود: توقع داشتیم پس از 2 سال جوایز خود را از وزارت ورزش دریافت کنیم اما مسئولان هنوز جوایز ما را به طور کامل پرداخت نکرده اند.

زیدان:به نیمکت تیم ملی چشم ندارم

سرمربی سابق رئال مادرید گفت: به خاطر چشم داشتن به نیمکت تیم ملی فوتبال فرانسه، رئال مادرید را ترک نکردم.زیدان یکی از گزینه های اصلی هدایت تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از جام جهانی است. اما خود زیدان تاکید کرد که فعلا چنین هدفی در سر ندارد. وی گفت: مهم ترین چیز در شرایط کنونی حمایت از تیم دشان است. بسیار دوست دارم فرانسه بار دیگرجام را بالای سر ببرد. من به حضور خود در رئال مادرید پایان دادم. یک مرحله دیگر از زندگی من تمام شد و فعلا از مرخصی خود لذت می برم و به حمایت کامل از تیم ملی کشورم می پردازم.

سیموئز:عبورازسد ایران آسان نیست

دستیارپیشین کی روش درتیم ملی گفت: پرتغال واسپانیا کار دشواری برای شکست ایران خواهند داشت. سیموئز تاکید کرد: تیم های ایران و مراکش بنا به دلایلی به جام جهانی راه یافته اند و به خصوص به واسطه کار در ایران از تیم ملی شناخت خیلی خوبی دارم. بیشتربازیکنان ایران را می شناسم که برخی ازآنها خیلی جوان و برخی هم به واسطه بازی دراروپا بازیکنانی باتجربه هستند. تیم ملی ایران را نسل بسیارجالبی شکل داده اند که خیلی از آنها دراروپا بازی می کنند و اکنون بازیکنانی پخته به حساب می آیند. شکست دادن ایران کارآسانی نخواهد بود.

تمرین کارواخال با اسپانیا

مدافع رئال مادرید پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش به تمرینات گروهی اسپانیا ملحق شد. کارواخال برای بازی با پرتغال نخواهد رسید ولی او برای بازی بعدی اسپانیا در جام جهانی مقابل ایران آماده بازی خواهد بود.