آرشیو چهار‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۷
صفحه آخر
۲۰
راپورت های میرزا ادریس

در باب ادعای رفاقت و همدلی و خنجر از غلاف بیرون

الیوم در اندرونی عمارت دراز کشیده بودیم و کتاب می خواندیم که خشایار اذن ورود خواست. اجازت فرمودیم. مشرف شدند. عارض داشتند قربان این کلیپ را دیده اید؟ فرمودیم چه هست؟ عرض کرد: گویا مردکی که گویا صدراعظم ممالک مغصوبه فلسطین اشغالی است و نتانیاهو نام دارد راجع به ممالک محروسه ما افاضات کرده و غلط زیادی خورده اند.

فرمودیم: چه گفته اند؟

عارض شد: بیایید ببینید! مردک قناس ابتدا یک لیوان آب می ریزد و کوفت می کند و بعدش راجع به بحران کم آبی در ممالک محروسه مقادیری پرحرفی نموده و در آخر پیشنهاد می کند که به گشایش بحران کم آبی و خشکسالی در ایران کمک بنمایند.

ریش خارانده فوق النهایه متعجب گشتیم. هیچ کس نیست بگوید مردک تو اگر لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمی برد. اطفال و نسوان در باریکه غزه از بی آبی در عذابند و از حداقل ملزومات معیشت بی بهره اند و آن وقت می آید و آروغ فندقی می زند که فلان. این بشر و رژیمش دستش به خون هزاران کودک و زن و مرد فلسطینی رنگین است می آید از محبت و عاطفه و همدلی حرف بزند. یعنی گرگ بیاید بنشیند روبه روی تلویزیون و بگوید من مراقب بره ها می مانم... شما جاسوس و آدمکش توی ممالک محروسه ما ول نکن حل بحران آب پیشکش.

جل الخالق که این دنیای مزخرف روز به روز بیشتر از قبل مفاهیم خود را از دست داده و جهان عاری از واژه می گردد.

خشایار عارض شد: تصدقت گردم این قصه بو داردها!

فرمودیم: چطور؟

عرض کرد: از آن ور جاسوس محیط زیستی که اتفاقا برای بی آبی مطالعات می کرده خودکشی می کند از این ور این بشر اول حرف هایش آب می خورد و بعد هم پیشنهاد کمک آب می کند و اینا بودار نیست؟

فرمودیم: این آب قصه همیشه تاریخ است. همین چندی پیش سیدنا القائد در سخنرانی روز قدسشان فرمودند که این رژیم صهیونیستی شمر زمانه است و باید شناختش. طبیعی است که شمر زمانه امان نامه آب می آورد و کور خوانده است که این قبیله دین و شرف را به مشکی آب نمی فروشد. زیاده فرمایش نداریم....