آرشیو پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۲۸
ورزشی
۹

کی روش: کمپانی آمریکایی نایک باید از ایران عذرخواهی کند

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با اسکای اسپورت، بیانیه و رفتار کمپانی نایک علیه تیم ملی را مضحک و مسخره عنوان کرد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز در تمرین تیم ملی و در مصاحبه با رسانه های حاضر در محل تمرین ملی پوشان ایران انتقاداتی را علیه کمپانی نایک مطرح کرد.

نایک در چند روز گذشته و در بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران آن ها قادر نیستند تا کفش مورد نیاز را برای ایرانی ها تامین کنند.

در این باره اسکای اسپورت نوشت که کارلوس کی روش از کمپانی نایک خشمگین است به دلیل خودداری این شرکت آمریکایی از تامین کفش و تحریم ایران؛ و نوشت که کی روش از این کمپانی خواسته است که به خاطر رفتار متکبرانه از ایران عذرخواهی کند.کی روش به اسکای اسپورت گفت: این یک موضوع الهام بخش برای ما بوده است، به نظر من بیانیه نایک علیه ایران یک بیانیه غیرضروری بود، همه درباره تحریم های آمریکا آگاه هستند. وی ادامه داد: انتشار این بیانیه بر علیه بازیکنان جوان ایران کاملا بیهوده، غیرضروری و مضحک بود. 99 درصد بازیکنان ما کفش های خود را خریداری کرده اند و این بیانیه در جهت مخالفت با آن ها است و باید از بازیکنان ما متشکر باشند.

سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرد: این کمپانی آمریکایی باید از 23 بازیکن تیم ملی ایران عذرخواهی کند رفتار آن ها غیرضروری و مسخره بود.کی روش خاطرنشان کرد: ما این رفتار شرکت نایک و نگرانی خودمان را به فیفا منعکس کرده ایم و اعلام کرده ایم که کمترین کاری که نایک باید انجام دهد عذرخواهی از ایران است. ما از فیفا انتظار داریم در این باره ورود کند و اگر این اتفاق رخ ندهد ما این نامه به فیفا را منتشر خواهیم کرد.