آرشیو پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۳۸
ورزش
۱۱

گوناگون

ملی پوش امید در استقلال

امیرحسین اسماعیل زاده، مدافع تیم فوتبال امید ایران با امضای قراردادی 5 ساله به تیم استقلال پیوست.این مدافع جوان سابقه حضور در تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید را در کارنامه خود دارد و هم اکنون عضو تیم امید است.

اردوی پرسپولیس در اروپا

پرسپولیس اردوی اروپایی خود را با نظر برانکو درکرواسی برگزارخواهد کرد. سرخپوشان قراراست روز8 تیر تهران را به مقصد کرواسی ترک کنند.همچنین برانکو تدارک چند بازی دوستانه را برای تیمش دراین اردو دیده است.

درخشش ستاره هندبال

لژیونر هندبال ایران عنوان بهترین بازیکن لیگ رومانی را به خود اختصاص داد. سجاد استکی ستاره هندبال ایران و تیم دیناموبخارست رومانی که برای دومین فصل متوالی با تیم باشگاه خود به عنوان قهرمانی لیگ رومانی رسیده توانست برای دومین سال عنوان بهترین بازیکن لیگ رومانی را هم به خود اختصاص دهد.

آقای گل سرخپوش شد

شاهین مجیدی، مهاجم فصل گذشته فجرسپاسی شیراز، با قراردادی یکساله به نساجی پیوست.گفتنی است مجیدی فصل گذشته به همراه فرشید پاداش با 17 گل زده عنوان آقای گل مشترک لیگ دسته اول آزادگان را به دست آورده بود.

صلاح در تمرین تیم ملی

محمد صلاح با حضور در تمرین تیم ملی مصر امیدهای فراعنه را برای موفقیت در جام جهانی افزایش داد و روحیه هم تیمی های خود را بالا برد.

شاهد بی قانونی در فوتبال هستیم

مدیرعامل باشگاه سایپا با انتقاد از مدیران استقلال و جذب صیادمنش، گفت: استقلالی ها با یک بازیکن دیگر ما هم صحبت کرده اند؛ مگر می شود این همه بی قانونی حاکم باشد؟رضا درویش درباره قرارداد 5 ساله صیادمنش با استقلال از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: صیادمنش با ما قرارداد دارد و نمی تواند به تیم دیگری برود.

کاپیتان در نساجی ماند

کاپیتان تیم فوتبال نساجی قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.عباس زاده که از نیم فصل دوم فصل قبل به نساجی اضافه شده بود موفق شد در 15 بازی 15 گل برای تیم شهرش به ثمر برساند.

اسپانیا با هیرو می آید

فرناندو هیرو به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا انتخاب شد. درپی برکناری لوپتگی از سرمربیگری تیم ملی اسپانیا، فرناندو هیرو به عنوان سرمربی جدید در جام جهانی انتهاب شد.هیرو سابقه دستیاری آنچلوتی را دررئال مادرید دارد.