آرشیو پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۳۸
ورزش
۱۱

خبر

لحظه شماری ملی پوشان

تارنمای رسمی «ای اف سی» درگزارشی درآستانه آغاز جام جهانی نوشت: تیم ملی ایران که در مرحله مقدماتی این رقابتها با 10 بازی بدون شکست و کمترین گل خورده، شگفت انگیز ظاهر شد، قصد دارد همین آمادگی ایده آل را به مرحله گروهی جام جهانی منتقل کند. با این حال، قهرمان سه دوره جام ملت های آسیا که همواره به واسطه مقاومت و رسوخ ناپذیری و همچنین بهره مندی از سرمربی باهوش و با تدبیری به نام کی روش شناخته شده؛ قادراست هدف خود را که رسیدن به مرحله حذفی رقابت های جام جهانی است، محقق کند.

مهمان ویژه در جام جهانی!

رئیس جهور روسیه درمورد حضور رئیس سابق فیفا در جام جهانی اعلام کرد بلاتر مهمان ویژه او در این رقابت ها است. پوتین در تازه ترین اظهار نظر خود در واکنش به انتقاد برخی کارشناسان در مورد دعوت سپ بلاتر رئیس برکنار شده فدراسیون جهانی فوتبال برای تماشای بازی های جام جهانی گفت: ارتباط دوستانه ای با بلاتر دارم و همین جا اعلام می کنم که بلاترمهمان ویژه من است.پوتین ادامه داد: بلاتر نباید از حضور درمیدان های بزرگ فوتبال محروم باشد و به هیچ عنوان جای تعجبی ندارد که وی به مانند دیگر مقامات بلندپایه فیفا درجایگاه ویژه بنشیند.

سرمربی اسپانیا اخراج شد

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در فاصله یک روز تا آغاز جام جهانی از سمت خود برکنار شد. لوپتگی که به تازگی قرارداد خود را تا سال 2020 با فدراسیون اسپانیا تمدید کرده بود، روز گذشته ودرخبری عجیب و باورنکردنی به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد تا پس از اتمام جام جهانی، هدایت کهکشانی ها را برعهده بگیرد.خبرتوافق وی با پرز رئیس جاه طلب باشگاه رئال مادرید به حدی عجیب بود که اردوی تیم ملی اسپانیا یکی ازمدعیان قهرمانی درجام جهانی را به هم ریخت.درحالی که انتظارمی رفت لوپتگی تا پایان جام جهانی صبرکرده و سپس با سران رئال مادرید مذاکره و توافق کند، اما اقدام غیرحرفه ای او با واکنش شدید رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مواجه شد.

آینده فوتبال روشن است

رئیس فیفا می گوید آینده فوتبال جهان از منظر اقتصادی روشن تراز قبل است.اینفانتینو عنوان کرد در سال گذشته ضرر سازمانش بالغ بر 189 میلیون دلار بوده اما برای آینده اوضاع بهبود خواهد یافت.