آرشیو دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۳۵۲
خبر
۶

خبر

معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد تغییر کرد

تسنیم: امیر باقری به سمت معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد منصوب شد. پیش از این و از زمان روی کار آمدن دولت دوازدهم و انتخاب کرباسیان به عنوان وزیر اقتصاد ندیمی بوشهری به عنوان معاون بانک و بیمه این وزارتخانه فعالیت می کرد. امیر باقری پیش از این به عنوان رئیس دفتر اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه کشور فعالیت می کرد.

پنجره واحد صدور مجوزهای کشور راه اندازی می شود

ایرنا: معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی از طراحی پنجره واحد صدور مجوزهای کشور خبر داد و گفت: این سامانه با هدف حذف مجوزهای غیرضروری و الکترونیکی شدن امور راه اندازی می شود.

سیدحسین میرشجاعیان افزود: پنجره واحد مجوزهای کشور سه زیرسامانه دارد که اکنون تکمیل شده اند؛ همچنین سامانه های «دادور» و «یاور» هفته گذشته به بهره برداری رسیدند.وی توضیح داد: سامانه دادور امکان دریافت، انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایت های متقاضیان مجوزهای کسب و کار در کشور را فراهم می سازد؛ به این ترتیب این متقاضیان در صورت مواجهه با مشکل در فرآیند صدور مجوز، می توانند از این طریق شکایت خود را مطرح کنند.به گفته وی، سامانه دادور در همه استان های کشور پیاده سازی شده است و اکنون مردم می توانند شکایات خود را در زمینه تعلل در صدور مجوزهای کسب و کار در آن ثبت و پیگیری کنند.