آرشیو سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۳۵۳
خبر
۸

خبر

با حکم فرمانده معظم کل قوا رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا منصوب شد

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری: حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی حجت الاسلام آقای حاج سیدعلیرضا ادیانی را به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

در متن حکم فرمانده معظم کل قوا خطاب به حاج سیدعلیرضا ادیانی آمده است:

«نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب می کنم. ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آحاد کارکنان خدوم نیروی انتظامی و خانواده آنان و نظارت بر پیاده سازی موازین شرعی در تمام فرآیندها و روش های عملی نیرو، آشناسازی بیش از پیش پلیس در برخورد حکیمانه با مردم و تعامل اثربخش و هم افزا با فرماندهی ناجا و دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، مورد انتظار است. از تلاش های ارزشمند جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ ابوتراب بهرامی در طول خدمت تشکر و قدردانی می کنم و توفیق همگان را از خداوند متعال مسالت دارم.»

تصویب آیین نامه اجرایی نحوه پرداخت یارانه ها

ایلنا: هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، آیین نامه اجرایی مربوط به پرداخت های نقدی و غیرنقدی یارانه ها در سال 1397 را تصویب کرد. دولت این آیین نامه را در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و با هدف تحقق عدالت، کاهش فقر مطلق و توسعه بهداشت و سلامت مردم و همچنین پرداخت یارانه نقدی به خانوارهای نیازمند به تصویب رساند.

جهانگیری مطرح کرد: ضرورت برنامهریزی دستگاه ها برای کاهش مصرف برق

ایرنا: معاون اول رئیس جمهوری با توجه به افزایش مصرف برق در کشور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بر ضرورت برنامه ریزی صحیح در دستگاه های اجرایی برای کاهش مصرف برق به ویژه در تابستان تاکید کرد. اسحاق جهانگیری روز گذشته در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: لازم است وزارت نیرو در اسرع وقت راهکارها و پیشنهادهای این وزارتخانه را برای کاهش مصرف برق در دستگاه های اداری دولتی به هیات دولت برای تصویب ارائه کند. وی با تاکید بر توانمندی کارشناسی و مدیریت قوی در وزارت نیرو تصریح کرد: اطمینان دارم با برنامه ریزی و مدیریت مناسب وزارت نیرو از پیک مصرف برق سال 97 بدون خاموشی و بروز مشکل عبور خواهیم کرد و دولت نیز در تخصیص و تامین منابع مالی مورد نیاز به این وزارتخانه کمک خواهد کرد.