آرشیو یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷، شماره ۴۳۵۷
خبر
۸

سایه روشن

واکنش نوبخت به طرح سه ادعا علیه او

ایسنا نوشت: سخنگوی دولت به تخریب هایی که علیه او انجام شده است واکنش نشان داد. محمدباقر نوبخت در حساب توییتری خود نوشت: در هفته ای که گذشت سه ادعای کذب درباره اینجانب در فضای مجازی منتشر شد: 1 آقای مسعود شفیعی رئیس سازمان نقشه برداری خواهرزاده من است. 2 فرزندم با موساد (رژیم صهیونیستی) رابطه مخفیانه دارد. 3 اتهام وقیحانه مالی در مورد اینجانب. آنچه در بضاعت توییتر می توان گفت این است که نادرستی ادعای اول به آسانی با تحقیق محلی و اسناد سجلی قابل تشخیص است و در مورد دیگر اتهامات مضحک هم توصیه می شود مستندات و مدارک را به مراجع امنیتی و قضایی ارسال و تصویر آنها را به مردم منعکس نمایید.

تکذیب شرط قوه قضائیه برای آزادی بقایی

تسنیم نوشت: سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور طی اطلاعیه ای، انتشار خبری تحت عنوان «شرط آزادی بقایی» در کانال تلگرامی منتسب به محمود احمدی نژاد را تکذیب کرد.

رد پای یک زن در پیامک به نمایندگان

ایسنا نوشت: محمد رحیم نوروزیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: مسوولان امنیتی درخصوص ارسال پیامک های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس پیگیری هایی را انجام دادند و یک خانم را شناسایی کردند.

شهادت یک فرمانده ایرانی در سوریه

فارس نوشت: سردار شاهرخ دایی پور از فرماندهان ایرانی حاضر در سوریه روز جمعه در جریان مقابله با باقیمانده اشرار گروه تروریستی داعش در شهر البوکمال به شهادت رسید. وی پانزدهمین شهید مدافع حرم از استان کرمانشاه است.

میزان وثیقه اعلام شده برای نسرین ستوده

ایسنا نوشت: رضا خندان، همسر نسرین ستوده گفت: همسرم به اتهام تبانی و اجتماع و تبلیغ علیه نظام بازداشت شده است. وی افزود: برای همسرم 650 میلیون در همان روز اول قرار وثیقه صادر شده اما خانم ستوده چنین وثیقه ای را قبول نکرده و فعلا در بازداشت موقت است. نسرین ستوده چهارشنبه 23 خرداد ماه بازداشت شده بود.