آرشیو دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۳۶
ورزشی
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم های باشگاهی ایران

*در حالی که عمده توجه اهالی فوتبال به رقابت های جام جهانی و مسابقات تیم ملی ایران است، تیم های باشگاهی مشغول فعالیت های نقل و انتقالاتی هستند.در همین راستا تیم فوتبال پیکان دیروز یکی از مهاجمان خوب چند فصل اخیر لیگ را به خدمت گرفت. محمد قاضی، مهاجم فصل گذشته تیم پدیده مشهد، دیروز با عقد قراردادی یک ساله به تیم پیکان تهران ملحق شد. پیکانی ها که مرتضی آقاخان را در خط حمله خود از دست داده اند و احتمالا کنت هم از جمع آنها جدا می شود، با جذب عیسی آل کثیر و حالا محمد قاضی، نیازهای خط حمله خود را تا حدود زیادی برطرف کردند.ضمن اینکه مگنو باتیستا و وحید شیخ ویسی نیز دیگر خریدهای مهم پیکانی ها تا به اینجای نقل و انتقالات تابستانی بوده اند.

*امین حاج محمدی مدافع فصل قبل خونه به خونه بعد از توافق با مسئولان سایپا به این تیم پیوست.قرارداد حاج محمدی با سایپا 2 ساله است که برای سال دوم نیاز به توافق طرفین است.

*در شرایطی که پس از واگذاری باشگاه تراکتورسازی، این تیم دیگر حق استفاده از بازیکنان سرباز را ندارد، دیروز باشگاه ملوان یکی از بازیکنان لیگ برتری را به عنوان سرباز جذب کرد. دانیال ماهینی، مدافع کناری تیم استقلال خوزستان دیروز با قراردادی رسمی به عضویت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی درآمد تا دوران خدمت سربازی خود را در این تیم شمالی سپری کند.

*یونس شاکری مهاجم مشهدی فوتبال ایران عصر دیروز با حضور در باشگاه پدیده، قرارداد خود را با این تیم امضا کرد.قرارداد شاکری با پدیده یکساله است. باشگاه پدیده پیش از این نیز با بازیکنانی همچون ناصحی، خلعتبری، صادقی، مرادمند، جلالی، ناصری، ریگی و... قرارداد امضا کرده بود. تمرینات تیم فوتبال پدیده در حال حاضر در مشهد و زیر نظر یحیی گل محمدی در حال پیگیری می باشد.

*تیم اکسین که مسئولانش امسال به هدف رسیدن به لیگ برتر دست به انتخاب سرمربی و بازیکنان لیگ برتری زده است، پس از سپردن هدایت تیم به کمالوند در راه جذب بازیکن هم اولین صید لیگ برتری خود را رونمایی کرد.مرتضی اسدی کاپیتان سابق تیم های تراکتورسازی، گسترش فولاد و نفت آبادان دیروز با اکسین به توافق رسید تا در فصل جاری در لیگ یک بازی کند.