آرشیو دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷، شماره ۳۱۷۸
روزنامه فردا
۱۶
میدون و سوفیا

من را بغل کنید

پوریا عالمی

پلیس اعلام کرده که «در صورت مشاهده درآغوش گرفتن حیوانات و حمل آنها در خودرو افراد را مورد پیگرد قانونی قرار خواهد داد».

بابای سوفیا می گوید: خب این هم از این. مشکلات حل شد. واقعا داشتیم از اینکه یک سری توی ماشین حیوان به آغوش می کشند زجر می کشیدیم. من هروقت می بینم یکی حیوانش را سوار ماشینش کرده، این قدر ناراحت می شوم می نشینم وسط خیابان و زارزار گریه می کنم. بابای سوفیا می گوید: از وقتی این مشکل حل شده، احساس خوشبختی می کنم. واقعا دست مسئولان درد نکند که اصلا نمی گذارند مشکل به وجود بیاید، تا ببینید مردم را چی زجر می دهد، سریع رفعش می کنند.

مشکل آغوش

سوفیا می گوید: ولی مشکل اینجاست که توی تلویزیون وقتی می خواستند دوتا آدم هم رو به آغوش بکشند به جاش به لباس هم یا اسب هم دست می زدند. الان که به آغوش کشیدن و دست زدن به حیوان ممنوع شده، آیا توی تلویزیون باید به خودشان دست بزنند؟

خاطره

یک بار من و سوفیا سوار ماشین بودیم و من هم که احساساتی... یکهو یکی رسید. گفت شما حیوان را به آغوش کشیدید، در نتیجه مورد پیگرد قانونی قرار می گیرید.

سوفیا گفت: ولی اینکه حیوون نیست، آدمه.

اما او گفت: کاش حیوون بود.

اعتراف حیوانی

سوفیا... عشقم... عشق حیوونکی ام... پلیس گفته به آغوش کشیدن حیوانات ممنوع است.

من هر روز مثل سگ دنبال یک لقمه نان می دوم و مدام دم تکان می دهم. مثل خروس از طلوع آفتاب بیدار می شوم و دنبال یک شغل در راهنمای همشهری می گردم. مثل اسب کار می کنم و باز هم امنیت شغلی ندارم. مثل کرگدن پوستم را کلفت کرده ام تا مشکلات اقتصادی از پا درم نیاورد. مثل جغد به عملکرد مسئولان چشم دوخته ام. مثل یوز ایرانی در خطر انقراضم و از چپ و راست بهم حمله می شود. مثل مرغ، توی عزا و عروسی کبابم می کنند. مثل موش خودم را به مردن می زنم که فقط از اذیت کردنم دست بردارند. مثل شیر می خواهم عربده بکشم، اما جیره غذای باغ وحش مجابم می کند که برای عکس های اینستاگرام مردم ژست بگیرم. شب ها مثل گوسفند سرم را می اندازم پایین و به خانه بازمی گردم. درکل هم که نگاه کنی واقعا خرم. بعد یک به آغوش کشیدن ساده را از من دریغ می کنید چون فقط حیوانم؟

حیوان ترین عاشق تاریخ بشریت؛ میدون دوم