آرشیو دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷، شماره ۴۳۶۴
گردشگری
۱۷

تجربه جهانی

یونان میزبان جشنواره جهانی سفر در سال 2018 شد

ایسنا: صدها نفر از چهره های برجسته صنعت گردشگری و مسافرتی اروپا برای پیش مراسم افتتاحیه جشنواره جهانی سفر 2018 به یونان سفر می کنند.

به گزارش نیوز، مراسم فرش قرمز این مراسم 30 ژوئن در سالن تاریخی زاپیون مگارن برگزار می شود. این مراسم مجموعه ای از رویدادهای منطقه ای در تایید برندهای تجاری برجسته در جهان است. گراهام کوک بنیانگذار جوایز جهانی سفر گفت: «مراسم Gala افتخار بزرگی برای آتن در بیست و پنجمین مراسم افتتاحیه است. این مراسم برای اقتصاد گردشگری یونان بسیار موثر است و پیش بینی می شود حدود 32 میلیون نفر بازدیدکننده داشته باشد که این میزان نسبت به سه سال گذشته حدود دو میلیون نفر افزایش دارد.» سایر مقاصد برگزاری مراسم منطقه ای در سال 2018 شامل هنگ کنگ (مراسم افتتاحیه آسیا و استرالیا)، گوایاکیل اکوادور (مراسم آمریکای لاتین)، مونتانا خلیج جامائیکا (مراسم افتتاحیه کارائیب و شمال آمریکا) و دوربان آفریقای جنوبی (مراسم آفریقا و اقیانوس هند) خواهد بود. برندگان منطقه ای در دسامبر 2018 در لیسبون پرتغال رقابت کرده و برنده نهایی اعلام می شود.

قطر با «انگری بردز» گردشگر جذب می کند

مهر: کمپانی ریویو سازنده بازی «انگری بردز» با گسترش امکانات برند خود، اجازه ساخت و بهره برداری از نخستین شهربازی را که بر پایه این بازی ساخته شده در قطر داد و بخشی از این شهربازی افتتاح شد. به گزارش ورایتی، قسمت فضای بسته جدید این شهربازی که در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفته شامل 17 هزار متر مربع سواری و جاذبه های مختلف است. ریاد ماکدسی، مدیر عامل تریمو درباره اهمیت افتتاح این شهربازی گفت: «این شهربازی از بسیاری جهات از تم موضوعی گرفته تا انتخاب سواری ها و نوع سرگرمی در سطح جهان تک است. از طریق خلاقیت، نوآوری و تفکر جدید در مورد گیم و طراحی، ما بر این باور هستیم که می توانیم در نحوه تجربه کردن دنیا توسط مردم انقلابی صورت دهیم و «دنیای انگری بردز» نخستین قدم در راستای این هدف است.»