آرشیو چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷، شماره ۴۳۶۶
بازار دیجیتال
۲۶
خبر بنگاه ها

موفقیت یک استارت آپ در کنگره برند ملی

گروه بنگاه ها: در پنجمین گردهمایی مسوولان دولت و مدیران بنگاه های برتر اقتصادی ایران، از پلت فرم تبلیغاتی یکتانت به عنوان رهبر تبلیغات اینترنتی ایران در سال 96 تقدیر شد. به گزارش «دنیای اقتصاد» پنجمین گردهمایی مسوولان دولت و مدیران بنگاه های برتر اقتصادی ایران، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس شورای رقابت، رئیس سازمان ملی بهره وری ایران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با اشاره به تصمیم دولت درباره ممنوعیت واردات برخی کالاها، وضعیت جدید را فرصت تازه ای برای برندسازی در کشور دانست و گفت: شرایط تحریم بهترین فرصت برای احیای برندهای ملی است. باید ضمن ترغیب مردم به حمایت از کالای ایرانی، کیفیت محصولات را نیز ارتقا دهیم؛ در این صورت برندسازی و اشتغال نیز گسترش می یابد. وی با بیان اینکه برند رابطه معناداری با اقتدار ملی دارد، افزود: ما می توانیم از برندهای خود برندهای بزرگ ایجاد کرده و ساخت ایران را اطمینان بخش کنیم. با اعتماد داخلی، سرمایه های اجتماعی و افزایش دارایی های نهفته در خلاقیت ایرانی، رابطه معناداری بین برند و اقتدار ملی بروز می یابد.

در این مراسم همچنین علیرضا محجوب به عنوان رئیس کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی، با بیان اینکه هدف دولت و مجلس شورای اسلامی حمایت از تولید ملی است، گفت: با توجه به ادعای وزارت خزانه داری آمریکا مبنی بر وجود 22 میلیارد دلار ارز در ایران، احتمال دارد این وزارتخانه تصمیم بر باطل کردن اسکناس های موجود در ایران بگیرد. بر اساس این گزارش، برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت، نبی هزارجریبی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، مصطفی کواکبیان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، علی اکبر اولیا رئیس سازمان ملی بهره وری ایران و رضا شیوا رئیس شورای رقابت، از دیگر سخنرانان این مراسم بودند. در پایان این مراسم، از پلت فرم تبلیغات یکتانت به عنوان یکی از برندهای برتر ایران در سال 96، با اهدای تندیس برند برتر ملی تقدیر شد. این نخستین بار است که یک استارت آپ این جایزه را دریافت می کند.