آرشیو چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۴۳۷۱
فرهنگ و هنر
۳۲

تلویزیون

پخش مستندی از امرالله احمدجو در شبکه مستند

شبکه مستند سیما در بیست و یکمین قسمت از مجموعه «گنجینه»، مستند «باداراک» از امرالله احمدجو خالق سریال خاطره انگیز «روزی روزگاری» را روی آنتن می برد.

«باداراک» سال 1363 ساخته شده و از نخستین مستندهایی است که امرالله احمدجو بعد از انقلاب ساخته است و گزارشی از مراسمی به همین نام در قره کلیسا است که برای نخستین بار با کیفیت HD از تلویزیون پخش خواهد شد.امرالله احمدجو از کارگردانان معروف سینمای ایران است، او که تحصیلاتش را در رشته فیلمبرداری در مدرسه عالی تلویزیون به پایان برد آثار بسیاری در کارنامه اش دارد که از معروف ترین آنها می توان به سریال تلویزیونی «روزی روزگاری» با بازی به یادماندنی خسرو شکیبایی اشاره کرد. «باداراک» امشب ساعت 21 از شبکه مستند پخش و پنج شنبه ها ساعت 9 بازپخش می شود.

تاک شوی جدید «مکث» روی آنتن شبکه یک

برنامه گفت وگو محور «مکث» به زودی از شبکه یک سیما روی آنتن می رود. این برنامه که به صورت یک جنگ، ساختار گفت وگو محوری دارد، به تهیه کنندگی افشین حسین خانی و اجرای سیاوش عقدایی، در هر برنامه، پرونده ای را پیرامون موضوعات اجتماعی باز می کند؛ کودکان کار، تکدی گری، مالکیت معنوی و کپی رایت، جراحی های زیبایی، وضع ایران درحاشیه جنگ جهانی دوم، فضای مجازی، امیرکبیر، مد و لباس، جاده ابریشم و نشر دیجیتال از جمله موضوعات برنامه مکث خواهد بود. به گفته تهیه کننده این برنامه، مکث تلاش می کند چیزهایی را که کمتر می بینیم یا کمتر ازسوی رسانه ها بازتاب داده می شود یا به سادگی در اینترنت یافته نمی شود را برای مخاطبان بیان کند. برنامه گفت وگو محور «مکث» روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه حوالی ساعت 9:30 تا 10:30 صبح و دوشنبه ها حوالی ساعت 23 تا 30 دقیقه بامداد به طور زنده روی آنتن می رود.