آرشیو چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۴۹
ورزش
۹

سفر تیم ملی کاراته به اردن برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا

تیم های ملی کاراته مردان و بانوان ایران برای حضور در پانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا عصر دیروز تهران را به مقصد امان ترک کرد.

این دوره از مسابقات جمعه هفته جاری با حضور 312 کاراته کا از 27 کشور به میزبانی اردن در امان آغاز می شود و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت. تیم های ملی کشورمان در کاتا و کومیته تیمی و انفرادی و در دوگروه بانوان و آقایان عصر دیروز راهی این کشور شدند.

در تیم مردان مجید حسن نیا در وزن 55- کیلوگرم، امیر مهدی زاده در وزن 60- کیلوگرم، امیررضا میرزایی در وزن 67- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری در 75- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 84- کیلوگرم و صالح اباذری در وزن 84+کیلوگرم و ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، سامان حیدری، کیوان بابان، مهدی خدابخشی و صالح اباذری در بخش تیمی به روی تاتامی خواهند رفت.

سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم، طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم، شیما آل سعدی در وزن 61-کیلوگرم،، مبینا کاویانی در وزن68- کیلوگرم و حمیده عباسعلی در وزن 68+کیلوگرم، در ترکیب تیم بانوان و در بخش انفرادی به این رقابت ها اعزام می شوند. ضمن اینکه پگاه زنگنه، رزیتا علیپور، فاطمه چالاکی و حمیده عباسعلی هم در بخش تیمی مبارزه می کنند.

همچنین نگین باقری، الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری، امیربهادر تدین، میلاد دلیخون، علی زند و ابوالفضل شهرجردی در کاتای تیمی و انفرادی به روی تاتامی می روند.