آرشیو چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۴۹
ورزش
۹

خواندنی از ورزش ایران

*در ادامه رقابت های تیروکمان مرحله سوم کاپ آسیا که در چین تایپه در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو و کامپوند زنان و مردان با شکست برابر حریفان خود از دور رقابت های انفرادی کاپ آسیا حذف شدند و تنها اسماعیل عبادی به مدال نقره رسید.

*یوسف کرمی ملی پوش سابق تیم ملی تکواندو گفت: همه از تکواندو انتظار کسب مدال طلا را دارند و انشاالله در بازی های آسیایی این اتفاق رخ بدهد. واقعا تکواندو کار بسیار؛ بسیار سختی را دارد. من آمادگی ملی پوشان را ندیدم. در این مدت تکواندو متاسفانه ثبات نداشته است و تغییر کادر فنی باعث شده ملی پوشان نتوانند ارتباط نزدیکی با سرمربی تیم ملی برقرار کنند. یکی از مشکلات عمده همین تغییرات است. اگر در گذشته ما موفق بودیم به خاطر ثباتی بود که در تیم ملی وجود داشت و این موضوع باعث می شد بازیکنان در طولانی مدت بتوانند خودشان را با سرمربی تیم ملی هماهنگ کنند. اصلا موضوع بحث فنی نیست و درواقع بحث روحی روانی است که این موضوع بسیار مهم است.

* سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفر به جیرفت گفت: با توجه به رویکردی که دولت در ایجاد عدالت و اختصاص و توزیع امکانات کشور دارد، ما باید به مناطق محروم تر کشور به ویژه شهرستان های جنوب استان کرمان نگاه ویژه ای داشته باشیم و منابع بیشتری را صرف پروژه های این مناطق کنیم.