آرشیو چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۹۲۵۹
ورزش
۱۱

گوناگون

استارت ملی پوشان والیبال

تمرینات تیم ملی والیبال برای حضوردربازی های آسیایی از26 تیرآغاز خواهد شد.مسئولان فدراسیون والیبال درتلاش هستند تا یک دوره اردوی آماده سازی دراسلوونی برای ملی پوشان هماهنگ کنند.

عبادی به مدال نقره رسید

ملی پوش تیراندازی با کمان کشورمان به مدال نقره کاپ آسیا دست یافت.عبادی در فینال مقابل نماینده کره جنوبی قرارگرفت و با نتیجه 144 بر 149 شکست خورد و نقره گرفت.

نریمان جهان در پیکان

هافبک سابق تراکتورسازی و پرسپولیس با امضای قراردادی یک ساله به پیکان پیوست. سامان نریمان جهان پنجمین بازیکن لیگ برتری جذب شده تیم پیکان است.

ابراهیمی به الاهلی پیوست

بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی به تیم الاهلی قطر پیوست. امید ابراهیمی بازیکن استقلال که در سه روز گذشته چند باربا مسئولان الاهلی قطر مذاکره کرده بود سرانجام قرارداد رسمی اش را به مدت دو سال با الاهلی امضا کرد تا رسما پیراهن این باشگاه را بر تن کند.

کاروان استقلال درترکیه

کاروان تیم فوتبال استقلال جهت برگزاری یک اردوی آماده سازی برای حضور قدرتمند در فصل آتی لیگ برتر راهی ترکیه شد.دراین سفر بازیکنان و اعضای کادر فنی حاضر هستند و قرار است در ترکیه نیز برخی از بازیکنان به تیم اضافه شوند.

کولیبالی با نفت می آید

کولیبالی، مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان با عقد قراردادی به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست.تیم نفت در حال حاضر دراردوی کرج به سرمی برد.

چراغ سبزملی پوش فوتبال

براساس گزارش یک روزنامه ترکیه ای، مدافع تیم ملی فوتبال ایران به باشگاه ترابزون اسپور چراغ سبز نشان داده است. گفته می شود پورعلی گنجی از هلند و بلژیک نیز پیشنهاداتی دارد.

افتخاری: به زوربازیکن نگه نمی داریم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دل هرفردی باید با تیم وهوادار باشد و بازیکنانی مانند امید ابراهیمی و پژمان منتظری را با زورواجباردراستقلال نگه نمی داریم.افتخاری افزود: شرایط ارزی کشوربه گونه ای است که نمی توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم وبیشتر تلاش ما حفظ همین تیم است.