آرشیو چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۴۹
ورزش
۱۸

اخبار خارجی

واکنش بوفون به حضور رونالدو در یوونتوس

در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره توافق کریستیانو رونالدو با باشگاه یوونتوس به گوش رسیده است و به نظر می رسد همه چیز آماده این انتقال بزرگ است. جان لوئیجی بوفون که فصل بعد در پاری سن ژرمن بازی خواهد کرد از کسانی است که دوست دارد رونالدو پیراهن یووه را بر تن کند. او در گفت وگویی که با اسکای اسپورت داشت، گفت: اصلا از پیوستن رونالدو به یوونتوس تعجب نخواهم کرد. او بازیکنی است که یووه به آن نیاز دارد. حضور این بازیکن در یوونتوس قدرت این باشگاه و بلند پروازی رئیس آن را نشان می دهد.

تورس به ساگان توسو ژاپن پیوست

فرناندو تورس در مراسم رونمایی از کتاب جدید خود در باشگاه ورزشی اش که در نزدیکی ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید واقع شده، اعلام کرد به تیم ساگان توسو ی ژاپن ملحق می شود. پیراهن شماره «9» این تیم ژاپنی به وی رسید. ساگان توسو در فصل اخیر جی لیگ ژاپن در مکان هفدهم جدول به کار خود پایان داد و به جی لیگ «2» سقوط کرد. تورس 34 ساله با پایان فصل 18-2017 به دوران حضورش در اتلتیکومادرید پایان داد. مهاجم پیشین تیم های چلسی و لیورپول که دوران حرفه ای اش را در سال 2001 با اتلتیکومادرید آغاز کرده بود، در سال 2015 به طور قرضی از میلان به جمع روخی بلانکو بازگشت و یک سال پس از آن هم به طور رسمی به اتلتیکومادرید پیوست.

پوشیدن پیراهن رئال رویای همه است

ادن هازارد، کاپیتان تیم ملی فوتبال بلژیک از بهترین های لیگ جزیره در سال های اخیر بوده است. با این حال همواره خبرهایی درباره نزدیک شدن او به رئال مادرید وجود داشته است. با قوت گرفتن خبر جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بار دیگر موضوع پیوستن هازارد به کهکشانی ها جدی شده است. این بازیکن بلژیکی به این موضوع اینگونه واکنش نشان داد: من بازیکن چلسی هستم و هیچ پیشنهاد رسمی به من داده نشده است. زیدان مربی بزرگ و شخصیتی خاص در رئال مادرید بود. پوشیدن پیراهن رئال چه با زیدان و چه بی زیدان رویای هر بازیکنی است. با این حال باید بگویم که از حضور در چلسی هم خوشحال هستم و مشکلی وجود ندارد.