آرشیو چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۴۹
ورزش
۱۷

افتخاری و توفیقی: بازیکن ماست، باید بماند

دعوای استقلال با مجید حسینی

مجید حسینی یک فصل دیگر با استقلال تهران قرارداد دارد ولی در آستانه جدایی از این باشگاه قراردارد. باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد. آنها به صورت همزمان به دنبال مجید و مرتضی هستند و دوست دارند از این زوج خط میانی ایران در تیم خود استفاده کنند.

حسینی از طریق مدیر برنامه هایش مذاکراتی با باشگاه ترکیه ای داشته و این مذاکرات هم به نتیجه رسیده است منتهی باشگاه استقلال مذاکرات صورت گرفته را غیرقانونی می داند. حسینی طبق قراردادی که با استقلال امضا کرده در صورتی که پیشنهاد خارجی داشته باشد در ازای پرداخت 100 هزار دلار، می تواند رضایتنامه خود را بگیرد و برود! این آپشن جنجال ساز باعث شده باشگاه در نقل و انتقالات مشکلات زیادی داشته باشد. حسینی با توجه به این بند تصمیم به جدایی گرفته و معتقد است حتی اگر باشگاه هم نگذارد، او می تواند طبق همین توافق برود.

مسئولان استقلال اما اظهارات دیگری می کنند. آنها می گویند حسینی نمی تواند جدا شود. پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه در این باره توضیح می دهد: «طبق توافقی که صورت گرفت، باشگاه باید راضی باشد تا حسینی بتواند جدا شود. ولی ما رضایت نداریم و این بازیکن باید در استقلال بماند.» افتخاری مدیرعامل استقلال هم در این باره می گوید: «مجید پیش من می آید تا با هم صحبت کنیم. اصلا امکان ندارد که رضایتنامه او را بدهیم چون استقلال به حضور مجید نیاز دارد. باشگاه استقلال کمتر از دیگر تیم ها به بازیکنان پول نمی دهد؛ الان برخی بازیکنان کمتر از پولی که استقلال به آنها می داد، گرفتند و به خارج از ایران رفتند. مجید هم با ما قرارداد دارد و در کنار استقلال می ماند.»

باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی می افتد. پیش از این هم استقلالی ها می گفتند امید ابراهیمی در تیم می ماند و جایی نمی رود. همین هفته قبل بود که باشگاه بیانیه ای منتشر کرد و در آن نوشت امید ماندنی است ولی در چشم به هم زدنی، این بازیکن از الاهلی قطر سر درآورد! طبیعتا درباره حسینی هم نمی توان تنها اظهارات استقلالی ها را ملاک قرارداد و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می دهد. بی شک اگر این بازیکن بخواهد بماند هم پول زیادی از باشگاه طلب خواهد کرد.