آرشیو پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۲۴
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

چگونه صرفه جویی کنیم از کجا شروع کنیم
منتظر پاسخ ها و نظرات شما هستیم

درخواست یک بازنشسته / گیوه چی: اینجانب از بازنشسته های کشوری هستم که در سال 58 بنابر مصوبه دولت وقت و با اضافه کردن سنوات، زودتر از موعد مقرر بازنشسته شدیم ولی متاسفانه چند سال بعد سنوات ارفاقی را از ما کسر کردند و از این حیث بسیار ضرر کردیم و ما را در فقر کامل قرار دادند. حالا که دولت تصمیم دارد با همسان سازی حقوق بازنشسته ها ما را سر و سامان دهد، درخواست داریم با عنایت به وضع مالی ما بازنشسته ها، با باز گرداندن مبالغی که از حقوق ما کسر شده است و افزودن سنواتی که به ناحق از حقوق ما کسر کرده اند گوشه ای از اوضاع نابسمان مالی ما را جبران کنند.

شرایط دریافت داروی جانبازان / احمد ذوالفقاری: جهت دریافت دارو می بایست جانبازان پوکه داروی قبلی خود را هنگام دریافت دارو تحویل دهند در غیر این صورت پول دارو پرداخت نمی شود. می خواستم بگویم مگر پادگان است که پوکه تحویل دهیم. این چه قانونی است که برای جانبازان گذاشته اند. هر جانبازی که مورد تایید بنیاد جانبازان است جهت درمان خود دارو می گیرد. پزشک معتمد بنیاد نیز که تایید کرده است پس چرا این قانون را گذاشته اند؟

عدم دستورالعمل محاسبه انرژی خورشیدی / آقای یاوری: در خصوص تشویق مردم به استفاده از انرژی خورشیدی، الآن مدت یکسال است که در ساختمان منزل خودمان پنل خورشیدی نصب کرده ام ولی سازمان توزیع برق منطقه کرج، دستورالعمل محاسبه و صدور صورتحساب را نمی تواند انجام دهد. حالا چطور مردم را تشویق به این کار می کنند. لذا لازم است اول وزیر محترم نیرو راهکار و دستورالعمل های تسهیل در این کار را ابلاغ کنند. کارهای زیربنایی انجام شود و سپس مردم را تشویق به این کار کنند.

صرفه جویی در مصرف برق / محمد ریس: به وزارت نیرو پیشنهاد دارم حالا که کشور دچار کمبود برق است و مردم با قطع شدن روزانه برق مواجه هستند. جهت صرفه جویی برق جلوی این ریسه ها و نورافشانی های غیر لازم را بگیرید تا ان شاءالله شاهد قطع شدن برق مشترکان در طول شبانه روز نباشیم.