آرشیو پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷، شماره ۴۳۷۸
فرهنگ و هنر
۱۴

تلویزیون

بازگشت «پنج ستاره» به شبکه 5

مسابقه «پنج ستاره» بعد از وقفه ای کوتاه از امروز پنج شنبه دوباره روانه آنتن شبکه پنج سیما می شود.

در این مسابقه که با اجرای اشکان خطیبی همراه است، ابتدا هر شرکت کننده یک بازی هوش را پشت سر می گذارد و سپس وارد بازی اصلی می شود. بازی اصلی شامل 20 سوال چهار گزینه ای است که هر سوال یک ارزش ریالی مشخصی دارد و شرکت کننده از طریق پاسخگویی به هر سوال تا جایزه اصلی پله پله پیش می رود. فصل اول «پنج ستاره» 55 قسمت است که به صورت هفتگی پنج شنبه و جمعه شب ها از شبکه پنج پخش می شود. قسمت سیزدهم مسابقه «پنج ستاره» امشب ساعت 21 روی آنتن می رود.

پخش «زمان رو راستی» با بازی داستین هافمن در شبکه 4

فیلم سینمایی «زمان رو راستی» به کارگردانی اولو گروسبارد فردا جمعه در شبکه چهار روی آنتن می رود.

داستان این فیلم درباره مکس دمبو خلافکار سابقه دار است که به صورت مشروط از زندان آزاد می شود. ستوان فرانک که به مکس مشکوک شده، او را دستگیر می کند. ماکس، او را خلع سلاح و فرار می کند و دوباره به زندگی تبهکارانه اش بازمی گردد. ماکس به همراه تبهکاری به نام جری تصمیم به سرقت از یک جواهرفروشی از بورلی هیلز می گیرند و... این فیلم محصول سال 1978 سینمای هالیوود است و داستین هافمن، ترزا راسل و هری دین استانتن در آن نقش آفرینی کرده اند. علاقه مندان به دیدن فیلم سینمایی «زمان رو راستی» می توانند این فیلم را ساعت 21 از شبکه چهار سیما تماشا کنند.

مستند زندگی ولی الله شیراندامی در آی فیلم

دوربین برنامه مستند «خارج از کادر» شبکه آی فیلم فردا جمعه به سراغ ولی الله شیراندامی، بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما می رود و حال و هوای این هنرمند را با پخش یک مستند روایت خواهد کرد. شیراندامی بازیگر 87 ساله کشورمان که در بیش از 20 فیلم سینمایی و 12 مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده، با وجود کسالت شدید در «خارج از کادر» با مخاطبانش روبه رو شده است.آخرین حضور این پیشکسوت در سریال «مختارنامه» بوده و «جایی برای زندگی» اثر محمدبزرگ نیا نیز آخرین ایفای نقشش در سینما در سال 1383 است. «خارج از کادر» جمعه 29 تیر ساعت 22:30 از شبکه آی فیلم پخش می شود.