آرشیو چهارشنبه ۳ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۳۸۳
بازار دیجیتال
۲۶

نورسیده

ساعت هوشمند گوگل همزمان با گوشی های پیکسل می آید

ایسنا: گوگل پیش تر هم اعلام کرده بود که می خواهد از یک ساعت هوشمند تحت عنوان پیکسل همزمان با معرفی گوشی های پرچمدار جدیدش، پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال رونمایی کند.

به گزارش «ایسنا» به نقل از وب سایت phonearena، با توجه به آنکه این روزها بازار ساعت های هوشمند به شدت داغ شده است و کاربران بسیاری در سراسر جهان از خریداری و استفاده این گجت های هوشمند استقبال بی نظیری کرده اند، بسیاری از غول های تکنولوژی و شرکت های تولیدکننده موبایل همچون اپل، سامسونگ، شیائومی و... به تولید و طراحی ساعت های هوشمند نیز روی آورده اند. با توجه به آنکه گوگل خود شرکت توسعه دهنده سیستم عامل اندروید است و بسیاری از ساعت های هوشمند نیز به سیستم عامل اندروید ور او اس (android wear OS) مجهز هستند، حالا گوگل تصمیم گرفته یک ساعت هوشمند جدید را تحت عنوان پیکسل معرفی و به بازار عرضه کند که قرار است همزمان با معرفی گوشی های پرچمدار پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در اکتبر سال جاری 2018 میلادی رونمایی شود. این تازه ترین گزارشی است که از سوی ایوان بلاس – فردی که به افشاگری در فضای مجازی مشهور است – در صفحه کاربری توییتر وی منتشر شده است و نشان می دهد علاوه بر این محصولات جدید، نسل دوم لپ تاپ های پیکسل بوک با حاشیه های باریک تر نیز وارد بازار خواهد شد. این خبر برای آن دسته از کاربران و علاقه مندانی که منتظر خریداری محصولات گوگل هستند، بسیار خوشحال کننده خواهد بود چراکه آنها قادر خواهند بود، ساعت هوشمند، گوشی و لپ تاپ های پیکسل گوگل را همزمان دریافت و تهیه کنند.

نسل جدید پد شارژر بی سیم ارتقا یافت

ایسنا: به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد پد شارژر بی سیم سامسونگ قادر است همزمان یک گوشی گلکسی اس 9 و ساعت هوشمند گلکسی واچ را شارژ کند. به گزارش «ایسنا» به نقل از وب سایت phonearena، برخلاف نسل قبلی و پیشین پد شارژر بی سیم و وایرلس اختصاصی سامسونگ که قبلا تنها می توانست یک دستگاه گوشی هوشمند این برند کره ای را به صورت کاملا بی سیم شارژ کند، به نظر می رسد نسل جدید این پدهای شارژر قادر است همزمان یک دستگاه موبایل و یک ساعت هوشمند را شارژ کند. این پد شارژر بی سیم که Samsung’s Wireless Charger Duo نام دارد، در تحقیقات و آزمایش های انجام شده تاکنون توانسته است یک گوشی گلکسی اس 9 را در کنار یک گلکسی واچ با هم شارژ کند. گفته می شود این پدهای شارژر بی سیم سامسونگ که به فناوری شارژ سریع وایرلس مجهز است، در انگلستان با قیمت پایه 55 پوند به فروش خواهد رسید.