آرشیو پنجشنبه ۴ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۳۸۴
فرهنگ و هنر
۱۴

تلویزیون

فینال «کودک شو» از هفته آینده

بخش فینال مسابقه «کودک شو» به کارگردانی رضا مهرانفر و با اجرای پژمان بازغی از شنبه 6 مرداد ماه در شبکه نسیم آغاز می شود.

سری دوم این مجموعه از زمستان 96 در 22 هفته با حضور خانواده های مختلف و کودکانشان روی آنتن رفت ودر پایان هر هفته از پخش این برنامه یک خانواده با رای مردم برای شرکت در فینال مسابقه انتخاب شدند و حالا زمان آن رسیده است که فینالیست های «کودک شو» با یکدیگر به رقابت بپردازند. در پایان سری دوم برنامه، خانواده برگزیده یک دستگاه آپارتمان را به عنوان جایزه خود دریافت کرد؛ آپارتمانی که به نام فرزند خانواده برگزیده سند خورد.«کودک شو» شنبه تا سه شنبه ساعت 23 و جمعه ها ساعت 20 از شبکه نسیم روی آنتن می رود.

فراموشی خاطرات در 2 فیلم شبکه 4

«خطر ژنوم» به کارگردانی کیم سیونگ سو امروز و فیلم «دور از او» به کارگردانی سارا پولی فردا از شبکه چهار سیما پخش می شود.

داستان خطر ژنوم محصول مشترک کشورهای کره جنوبی و ژاپن در سال 2014 درباره فردی به نام «ایشی گامی تاکه تو» است که هنگامی که به خانه می رود متوجه می شود که همسرش فوت کرده است. دقایقی بعد تلفن زنگ می زند و او صدای همسرش را می شنود. ایشی گامی که کاملا گیج شده تلاش می کند همسرش را پیدا کند. او به تدریج می فهمد که همه خاطراتش از بین رفته اند و مثل شخص دیگری رفتار می کند. فیلم روز جمعه با نام «دور از او» محصول 2006 کانادا است. این فیلم که بر پایه داستان کوتاهی از آلیس مونرو با عنوان «خرس به کوهستان آمد» ساخته شده، داستان زنی است که به بیماری آلزایمر مبتلا و به آسایشگاه فرستاده شده است. او که همه چیز را در مورد همسرش فراموش کرده، به یکی از بیماران آسایشگاه دل می بندد. این دو فیلم پنج شنبه و جمعه ساعت 11 پخش و ساعت 2 بامداد بازپخش خواهند شد.