آرشیو شنبه ۶ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۳۷
صفحه آخر
۲۴

مجازستان

دوری از دام امریکا

برخی از کاربران فضای مجازی هشدار دادند که ترامپ و افراطیون اطراف وی تلاش می کنند تا ایران را به واکنش تحریک کنند تا جنگ راه بیفتد. از دیدگاه آنها، ایران باید آگاهانه حرکت کند و در دام طراحی شده امریکا نیفتد.

آشتی ملی فقط سیاسی نباشد

یک کاربر فضای مجازی نوشت: فرآیند آشتی ملی نباید محدود به جریان های سیاسی باشد. باید اجرای بی تنازل قانون اساسی و حقوق اساسی ملت راشامل شود.

استثنای جرایم امنیتی

یک کاربر فضای مجازی در خصوص تصویب فوریت طرح منع بازداشت موقت در مجلس، نوشت: در این طرح جرایم امنیتی و بسیاری از جرایم دیگر استثنا شده اند و شامل آنها نخواهد شد. این کاربر افزود: در چنین شرایطی این طرح کارآیی چندانی نخواهد داشت.

مسئول ناکارآمدی

یک کاربر فضای مجازی نوشت که اجازه ندادن به کارشناسان صاحب صلاحیت برای در اختیار گرفتن سمت های اجرایی یا نمایندگی مجلس، خود عاملی برای کسب موقعیت توسط نیروهای ناکارآمد است. بنابراین ایجادکنندگان مانع در مسیر بهره گرفتن از نیروهای کارآمد خود از مسئولان وضعیت ناکارآمدی هستند.

آلودگی هوا فراموش نشود

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت: در شهر تهران هنوز یک میلیون خودرو معاینه فنی نگرفته اند و صدها هزار خودرو کاربراتوری و فرسوده تردد می کنند. بنابر این پیگیری و اجرای طرح کاهش آلودگی هوا از ضرورت های ناگزیر است.