آرشیو شنبه ۶ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۳۷
فرهنگی
۸

روی خط خبر

سفر«آلفابت» به مکزیک و امریکا

انیمیشن «آلفابت» به کارگردانی کیانوش عابدی به 2 جشنواره «موسترا موویمنتو» مکزیک و فیلم میامی امریکا با عنوان «اسکرین فست» راه پیدا کرد.«آلفابت» زندگی انسان هایی را روایت می کند که زندگی کردن را فراموش کرده و از آگاهی و حقیقت دور مانده اند.

اثری تازه از موراکامی در ایران

نشر مروارید مجموعه داستان «مردان بدون زن» اثر هاروکی موراکامی را با ترجمه نیلوفر شریفی منتشر کرد.

«ترس و لرز» در تئاتر مولوی

نمایش «ترس و لرز» به نویسندگی و کارگردانی مریم زرینی تا 24 مرداد ساعت 18 در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه می رود.

رونمایی از تیزر «بدو رستم بدو»

تیزر انیمیشن «بدو رستم بدو» به کارگردانی حسین ملایمی رونمایی شد.این انیمیشن تا امروز در جشنواره های مختلف بین المللی حضور پیدا کرده و موفقیت هایی را نیز کسب کرده است.

کنسرت مهدی یراحی بعد از مدت ها

مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ که چندی پیش قطعه عربی و پرطرفدار «حیک» را در فضای مجازی منتشر کرده بود، روز چهارشنبه 26 مرداد تازه ترین کنسرت خود را پس از مدت ها در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می کند.

روایت «خوابزده ها» در رادیو صبا

روز شنبه ششم مرداد ماه، ساعت 15:45 بخش هایی شنیدنی از فیلم ایرانی «خوابزده‎ها» ساخته فریدون جیرانی در برنامه «آپاراتچی» رادیو صبا روایت می شود.

آغاز فصل جدیدی از «پنج ستاره»

فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» با اجرای اشکان خطیبی از پنجشنبه، چهارم مرداد در ساعت 21 آغاز شد، «پنج ستاره» بزرگ ترین مسابقه تلویزیونی است که شرکت کنندگان در آن برای میلیونر شدن با یکدیگر به رقابت می پردازند. علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند نام و شماره تماس خود را به شماره 1000521 ارسال کنند.