آرشیو دوشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۳۹۳
خبر
۸

خبر

تایید رزمایش اقتدار دریایی سپاه در خلیج فارس

ایرنا: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزاری رزمایش اقتدار دریایی را در آبهای نیلگون خلیج فارس طی هفته گذشته تایید کرد و از قدردانی فرمانده کل سپاه از یگان های شرکت کننده در این رزمایش و تاکید وی بر ارتقای آمادگی های دفاعی برای مقابله با ماجراجویی های دشمنان خبر داد. سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در پی برگزاری رزمایش اقتدار دریایی سپاه که هفته گذشته در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس برگزار شد، اظهار کرد: این رزمایش با هدف کنترل و مراقبت از امنیت آبراه بین المللی و در چارچوب برنامه رزمایش های تقویمی سالانه سپاه برگزار شد.

درخواست ممنوع الخروجی سیف

مهر: ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به نوسانات و سوءمدیریت شدید در بازار ارز و سکه طی ماه های اخیر و تغییر رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد: به همراه 20 نفر از نمایندگان نامه ای را به رئیس قوه قضائیه نوشته ایم و درخواست کرده ایم مسوولانی که فرزندان آنها بیرون از کشور یا دوتابعیتی هستند و خودشان هم در مظان اتهام قرار دارند، فعلا ممنوع الخروج شوند تا به وضعیتشان رسیدگی شود.

وی افزود: علاوه بر این، طرحی را نیز در دست تهیه داریم تا کلیه مسوولان کشور تا رده استانداران پس از استعفا یا برکناری، تا دو سال ممنوع الخروج شوند تا قوه قضائیه فرصت کافی داشته باشد تا به وضعیت عملکرد آنها رسیدگی کند. عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور همچنین درخصوص ضرورت رسیدگی به عملکرد ولی الله سیف، رئیس کل سابق بانک مرکزی به ویژه در ماه های اخیر تاکید کرد: در همین نامه تقاضا کرده ایم که از جمله برای آقای سیف این ممنوع الخروجی در نظر گرفته شود تا به وضعیتش رسیدگی شود. با توجه به اینکه خانواده وی در استرالیا به سر می برد؛ بنابراین در رابطه با وی نیز این درخواست ممنوع الخروجی را مطرح کرده ایم تا به عملکردش رسیدگی قضایی شود.