آرشیو سه‌شنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۳۹۴
گزارش ویژه
۱۲

سود سهامداران حقیقی بیمه سامان در روز مجمع واریز شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه سامان پنج شنبه 28 تیرماه امسال با حضورصاحبان بیش از88 درصد سهام برگزار شد و صورت های مالی منتهی به 29 اسفند سال 96 با اکثریت آرا به تصویب رسید.به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، طبق مصوبه مجمع عمومی عادی سالانه بیمه سامان، از مبلغ 376 میلیارد ریال سود قابل تخصیص پس از کسر اندوخته های قانونی و سرمایه ای، مبلغ 150 میلیارد ریال به ازای هر سهم 100ریال تقسیم شد و سود سهامداران حقیقی دقایقی پس از پایان مجمع به حسابشان واریز شد.

براین اساس، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت شد و پس از ارائه پاسخ های لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس و بازرس و سوالات مطروحه، صورت های مالی عملکرد منتهی به 29/ 12/ 96 به تصویب رسید. موسسه حسابرسی بیات رایان به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس و بازرس علی البدل برای سال مالی 97 تعیین و روزنامه «دنیای اقتصاد» نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های شرکت انتخاب شد.

گزارش هیات مدیره ازعملکرد سال مالی 96

بنابر گزارش هیات مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام، بیمه سامان در 24 اسفند سال 90 در بازار «فرابورس» اوراق بهادار تهران در گروه بیمه با نماد «بساما» به ثبت رسید و سهام آن برای اولین بار در 24 تیرماه سال 91 با قیمت 1800 ریال مورد معامله قرار گرفت.

شرکت بیمه سامان با اتکا به 1500میلیارد ریال سرمایه مالی و 635 نفر سرمایه های انسانی مجرب و متخصص، با اعتقاد به خلاقیت و نوآوری، همواره سعی بر آن داشته است تا خدمتی متمایز را برای بیمه گذاران خود در سراسر کشور به ارمغان آورد.

سرمایه و ترکیب سهامداران

به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه سامان به تاریخ 27/ 10/ 1396، مقرر شد سرمایه شرکت از طریق صدور سهام جدید از مبلغ 803.4 میلیارد ریال به 1500 میلیارد ریال افزایش یابد، افزایش سرمایه شرکت از محل اندوخته های سرمایه ای، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی جمعا به مبلغ 697 میلیارد ریال انجام شد. شایان ذکر است سرمایه فوق در تیرماه 1397 به ثبت رسید.