آرشیو چهارشنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۷۳
ورزش
۴

پس از بازبینی فیلم و تائید داوران به اخراج غفوری

وریا احتمالا محروم می شود

وریا غفوری و مصدوم کردن حبیب زاده؛ هر چند در بررسی های به عمل آمده نشان داده شد غفوری عمدی در کارش نبوده است اما این احتمال وجود دارد که بازیکن استقلال با محرومیت روبه رو شود.

همه چیز به انتشار یک خبر در فضای مجازی برمی گردد. جایی که فوتبالی ها فلش بکی به سال قبل و بازی استقلال و استقلال خوزستان زدند.آنها از این نوشته اند که جپاروف روی بازیکن حریف خطا کرد اما اخراج نشد. چند روز بعد و به دلیل همین خطای انجام شده او به کمیته انضباطی احضار شد و کمیته انضباطی تصمیم گرفت بازیکن استقلال را محروم کند.

کمیته انضباطی فصل پیش به استناد بند 3 ماده 65 آیین نامه انضباطی با توجه به شدت خطا که امکان داشت بازیکن حریف را مصدوم کند، جپاروف را محروم کرد، اما در مورد وریا غفوری شرایط فرق می کند؛ نخست این که کار او عمدی نبود، اما خطایی که مرتکب شد منجر به آسیب دیدگی شدید حبیب زاده شد. می توان این طور تصور کرد با توجه به جوی که علیه وریا غفوری راه افتاده و تائید اصفهانیان، رئیس کمیته داوران به این نکته که باید وریا اخراج می شد، کمیته انضباطی این بازیکن را احضار کند و یا حتی یک جلسه محرومیت برای او در نظر بگیرد.

وریا در بازی با ذوب دو گل به ثمر رساند که اگر از بازی اخراج می شد شاید سرنوشت بازی عوض می شد. گروه داوری بازی استقلال و ذوب چندان خوب عمل نکردند و در صحنه های حساس تصمیمات آنها بموقع و درست نبود. در صحنه خطا هم دکتر حیدری بدون در نظر گرفتن شدت خطای وریا روی حبیب زاده اجازه به ادامه بازی داد که این نکته باعث شد او نمره خوبی از این بازی حساس نگیرد. باید دید طی روزهای آینده در نهایت کمیته انضباطی بعد از تماشای فیلم بازی به ماجرای خطای وریا ورود می کند؟ استقلال این هفته بازی فوق العاده حساسی مقابل تراکتورسازی دارد و هنوز معلوم نیست احضار احتمالی وریا به کمیته انضباطی، قبل از این بازی رخ می دهد یا به هفته آینده موکول خواهد شد.