آرشیو پنجشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۴۸
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

پرسش امروز

به نظر شما راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور چیست؟

منتظر پاسخ ها و نظرات شما هستیم

نظر مردم

سوالات امتحان نهایی هر سال لو می رود/ 587...0916: نباید فرصت برابر کنکور از دانش آموزان گرفته شود. کسانی مثل من که در مناطق محروم و با کمترین امکانات درس خوانده ایم نباید قربانی یک قانون ظالمانه شویم. سوالات امتحان نهایی استاندارد نیست و هر ساله در فضای مجازی لو می رود. نباید قانون 30 درصد تاثیر قطعی سوابق تحصیلی اجرا شود چرا که حق 85 درصد جوانان پایمال می شود.

تاثیر معدل بر کنکور قطع شود/ 730...0901: ما به حمایت شما در راستای لغو تاثیر قطعی معدل کنکور 98 امیدواریم.

به کمک شما نیاز دارم/ نام محفوظ: ایثارگر جنگ هستم. دو سال جبهه بودم و در دو عملیات کربلای 4 و 5 شرکت داشتم. نیازمند کمک هستم تا برای دخترم جهیزیه بخرم. از رئیس جمهوری استمداد می کنم به ما کمک کند.

تخلف بانک ملت شهرستان ساری/ داودی: با توجه به اعلام بانک مرکزی در مورد بخشودگی جرایم دیرکرد وام، متاسفانه بانک ملت شهرستان ساری از ابلاغ بخشنامه امتناع ورزیده و علت آن را «چون به ضرر بانک ها است» اعلام می کند.

ایران خودرو برای چه کسانی خودرو تولید می کند؟/ 743...0912: ایران خودرو نکات فنی را در ساخت خودروی سمند و پژو رعایت نمی کند. این ایرادات موجب از بین رفتن موتور و خرابی سرسیلندر می شود. آیا این خودرو ها برای فرانسه تولید می شوند؟

به رزمندگان رسیدگی کنید/ محمود حاجی عیسی از قم: کی قرار است به رزمندگانی که در جبهه بوده اند و کارت ایثار دارند و همچنین تشکیل پرونده داده اند، رسیدگی شود.