آرشیو شنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۴۹
اجتماعی
۲۱
خبر

آیین نامه شان و منزلت بازنشستگان اصلاح می شود

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اصلاح آیین نامه شان و منزلت بازنشستگان و ارتقای خدمات مورد ارائه به بازنشستگان خبر داد.

زهرا زاده غلام، به باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: مقرر شده بود تا بازنشستگان با ارائه کارت منزلت خود خدمات مختلفی را دریافت کنند، اما در حال حاضر کارت منزلت بازنشستگان تنها جنبه کارت شناسایی آنها را دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: گاهی خود بازنشستگان از کارت منزلتی که در اختیار دارند به عنوان کارت مذلت یاد می کنند و معتقدند که صدور این کارت تغییری در وضعیت بازنشستگان و خدمات مورد نیاز آنها ایجاد نکرده است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: تعریف دقیق خدمات فرهنگی-اجتماعی بازنشستگان در صدور و ارائه کارت های منزلت مغفول مانده است، به همین منظور درصدد هستیم آیین نامه شان و منزلت بازنشستگان که مصوب سال 84 است را اصلاح کنیم و این موضوع را مورد توجه قرار دهیم. زاده غلام تاکید کرد: با تغییر مفاد آیین نامه شان و منزلت بازنشستگان امکان ارائه خدمات مناسب فرهنگی و اجتماعی مورد نیاز بازنشستگان فراهم خواهد شد و اهداف صندوق بازنشستگی با صدور کارت منزلت، در راستای ارائه خدمات بهتر به این افراد هم با این اقدام فراهم می شود.