آرشیو شنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۸۵
ورزش
۱۱

گوناگون

مهرزاد ورزشکار برترجهان شد

مرتضی مهرزاد ملی پوش والیبال نشسته معروف به بلند ترین مرد ایران از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک برترین ورزشکار ماه جولای معرفی شد. علت این انتخاب نقش موثر مهرزاد در تیم ملی والیبال نشسته ایران در رقابت های قهرمانی جهان هلند از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک عنوان شد. ایران چندی پیش هم برای هفتمین باردررقابت های جهانی والیبال نشسته قهرمان شد و مستقیم سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کرد.

رویش 2 گل در دو بازی

دیدارتیم های سایپاو ذوب آهن درهفته سوم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.دردیگر دیدار روز نخست تیم نساجی میزبان پارس جنوبی بود که این بازی هم با با نتیجه یک به یک خاتمه یافت.

صعود تیم بسکتبال بانوان

تیم ملی بسکتبال زنان ایران با کسب دو پیروزی و یک شکست به نیمه نهایی رقابت های بسکتبال سه نفره غرب آسیا صعود کرد و تیم مردان ایران هم دراولین بازی خود برابرعراق به پیروزی رسید.

مربی ایرانی به بلژیک رفت

علیرضا نصرآزادانی عضو سابق تیم ملی با درخواست فدراسیون تکواندو بلژیک و به منظور آماده سازی اردونشینان این کشوربرای شرکت دررویدادهای پیش رو تا المپیک 2020 به عنوان مربی به کادرفنی این تیم اضافه شد.

دهه طلایی ورزش بانوان

وزیرورزش گفت: دربازی های جاکارتا یک سوم کاروان اعزامی را بانوان تشکیل می دهند که نسبت به دوره گذشته دو برابر شده و این نشان می دهد در بخش بانوان چقدراستعداد داریم. و امیدوارم با توجهی که دولت، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به ورزش زنان دارند، بانوان ورزشکار ما همواره برای کشورافتخار آفرین باشند.

آزمون، مهیای نبرد با زنیت

سردارآزمون که دربازی هفته دوم لیگ برتر روسیه برابر دینامو به خاطر مصدومیت مجبور به ترک زودهنگام زمین شده بود از روز گذشته در تمرین های گروهی روبین کازان حضوریافت.

چراغ سبز مدافع ملی پوش

مدافع تیم ملی ایران گفت: مشکل خاصی برای حضور در ترابوزان اسپورندارم، اما تصمیم نهایی ام برای پیوستن به این تیم را امشب می گیرم. باشگاه ترابوزان قصد دارد پس از جذب امیری و حسینی، پورعلی گنجی مدافع ملی پوش فصل گذشته تیم السد را نیز به خدمت بگیرد.

محک ملی پوشان نوجوان

تیم ملی نوجوانان دریک دیدار تدارکاتی دیروز به مصاف تیم سایپا رفت ودرنهایت این بازی را با نتیجه 3 بر 1 واگذار کرد. تا شاگردان چمنیان آزمون جدی را مقابل شاگردان دایی پشت سربگذارند.