آرشیو شنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۷۵
اخبار کشور
۱۰

آیت الله مجتهد شبستری: مردم از حرافی خسته شده اند و از دولت و مجلس عمل می خواهند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با حرافی و شعار دادن، مشکلات حل نمی شود، تصریح کرد: مردم دیگر از شنیدن صرف شعار و حرف خسته شده اند و باید هم از دولت و هم از مجلس، عمل ببینند.

آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با فارس با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشت: اکثریت مردم، مخصوصا قشر مستضعف از وضع گرانی کالاها و حتی تولیدات داخلی ناراحت هستند. بالا رفتن قیمت ارز و سکه، علاه بر کم کردن ارزش پول ملی، بر همه اجناس اثر گذاشته و تورم فوق العاده ای به بار آورده و اسباب نارضایتی مردم شده است.

وی با با بیان اینکه با حرافی و شعار دادن، مشکلات حل نمی شود، تصریح کرد: مردم دیگر از شنیدن صرف شعار و حرف خسته شده اند و باید هم از دولت و هم از مجلس، عمل ببینند. وی، درباره لزوم ترمیم کابینه گفت: مسلما یکی از عواملی که می تواند وضع موجود را تغییر دهد ترمیم کابینه است. اینکه شاهد وضعیت موجود هستیم، معلوم می کند که تیم فعلی کارایی نداشته و مردم انتظار دارند ترمیم شود و با اینکه دولت هم قول ترمیم داده بود، اما فقط رئیس کل بانک مرکزی تغییر کرد و هیچ گونه تغییری در سایر افراد به وجود نیامده است.

عضو مجلس خبرگان ادامه داد: مردم انتظار دارند با ترمیم و تغییر تیم اقتصادی، اوضاع اصلاح شود؛ چرا که افرادی که اکنون سر کار هستند، در این مدت نتوانسته اند مشکلات را حل کنند و رضایت مردم را به دست آورند.

وی افزود: مردم و علما انتظار دارند تیم قوی تر و کارشناسی تر و کسانی که در اقتصاد ید طولایی دارند و دارای اطلاعات بیشتری هستند سر کار بیایند.