آرشیو پنجشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۷۴
ورزش
۴

طیبی: استقلال را بخوبی می شناسیم

محمد طیبی کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز در آستانه دیدار تیمش مقابل استقلال به جام جم گفت: شاید دو تساوی در دو هفته ابتدایی لیگ برای تیمی مثل تراکتورسازی جالب نباشد، اما بازیکنان ما کمی دیر به لیست اضافه شدند و در هفته های آینده، قدرت واقعی مان را می بینید. قطعا تراکتورسازی یکی از گزینه های قهرمانی و مدعیان این فصل لیگ است اما نیاز به زمان بیشتر داریم تا شروع به کسب امتیازات طلایی در این فصل کنیم.

این بازیکن اضافه کرد: در دیدار پیش رو مقابل استقلال، انتظارات هواداران از ما زیاد است و البته خودمان هم انتظارات بالایی از تیم مان داریم. امیدوارم بازیکنان ضمن درک شرایط مهم باشگاه و وضعیت تیم، بیش از دیدارهای دیگر انرژی و توان بگذارند تا بتوانیم از این کار دشوار و ماموریت سنگین نیز سربلند خارج شویم. تحت هر شرایطی و در هر ورزشگاهی، بازی کردن با تیم قدرتمندی مثل استقلال دشوار است، اما این تیم توسط کادرفنی آنالیز شده و حالا دیگر استقلال را بخوبی می شناسیم.

می خواهیم با توجه به شناختی که داریم، آنها را مجبور به از دست دادن امتیازات شان کنیم. امیدوارم یک آخر هفته به یادماندنی را برای هواداران مان به جا بگذاریم.»

طیبی در پایان درباره حضور اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در جمع سرخپوشان گفت: حضور این دو نفر نه تنها توان تاکتیکی و فنی تیم مان را بالا می برد بلکه به لحاظ روحی نیز شرایط مان را دگرگون می کند. شجاعی و دژاگه با توجه به تجربیات و انگیزه هایی که دارند، به تراکتورسازی در راه رسیدن به موفقیت های بزرگ، کمک شایانی می کنند، اما برای این که بهترین و ایده آل ترین وضعیت ممکن را داشته باشند، نیاز به زمان برای هماهنگی دارند.