آرشیو پنجشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۷۴
ورزش
۱۷

مهاجم سنگالی آبی ها به عجمان پیوست

وعده استقلال - تیام در فیفا

مامه تیام به صورت رسمی قرارداد نهایی خود را با باشگاه عجمان امارات به مبلغ 1/2 میلیون دلار امضا کرد. این باشگاه در گذشته هم بازیکنانی در اختیار داشت که در استقلال بازی کرده بودند، از جمله علی سامره. آنها از طریق یک مدیر برنامه ایرانی تلاش کردند تیام را در اختیار بگیرند و در نهایت موفق شدند.

تیام در شرایطی رسما به عجمان پیوست که با استقلال فسخ قرارداد قانونی نکرد و یکطرفه دست به چنین کاری زد. تیام دو بار برای استقلال نامه ارسال کرد و توقع داشت باشگاه با توجه به بندهای قرارداد رضایتنامه اش را صادر کند، به همین خاطر وقتی جوابی دریافت نکرد به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کرد و تصمیم گرفت به صورت رسمی با عجمان امضا کند. تیام اعتقاد دارد باشگاه استقلال در نهایت 200 هزار دلار از انتقال او نصیبش می شود و بنابراین رفتن پرونده به فیفا، تنها پول را با تاخیر به دستانش می رساند.

ایجنت تیام در این باره به جام جم می گوید: وقتی پرونده ای به فیفا می رود نزدیک به یک سال طول می کشد تا به آن رسیدگی کامل شود. در این پرونده ها اعتراض و... هم وجود دارد. به همین خاطر زمان زیادی لازم است. باشگاه استقلال می توانست همین حالا 200 هزار دلار را دریافت کند ولی این کار را نکرد. حالا باید یک سال منتظر ماند و این پول را بگیرد. فراموش نکنید رسیدگی به این پرونده ها هزینه هم دارد. تیام و مدیر برنامه هایش اعتقاد دارند قطعا در این پرونده حتما برنده خواهند شد. نکته اینجاست که در قرارداد تاکید شده تیام در صورت پرداخت 200 هزار دلار می تواند از استقلال برود. عجمانی ها هم با علم به این موضوع که پرونده به طور کامل به نفع تیام است، با او قرارداد امضا کردند.